اخبار صنعت

10 راز خوشمزه شدن کتلت که دستپخت شما را محبوب می نماید

وقتی صحبت از غذاهای ایرانی به میان می آید، گنجینه ای از طعم ها وجو دارد که احتمالا در قلب همه کتلت محبوب نهفته است. این غذای پرطرفدار با گوشت چرخ نموده و سیب زمینی فقط یک دستور غذا نیست بلکه بخشی از میراث آشپزی ما ایرانی هاست، غذای راحتی که هم در میز مجالس...

23 آذر 1402

هشدار هواشناسی به ساکنان تهران

چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش های خفیف انتظار می رود و در چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مناطقی از شمال و جنوب فارس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید روی می دهد.

17 مرداد 1402

صفر تا صد مهاجرت به آمریکا در سال 2023 برای ایرانیان

ایالات متحده بیش از هر کشور دیگری در دنیا مهاجر پذیرفته است. امروزه بیش از 40 میلیون نفر از ساکنین ایالات متحده در کشور دیگری متولد شده اند که حدود یک پنجم مهاجران دنیا را تشکیل می دهند.

27 تیر 1402

پرسپولیس و استقلال جام را به سپاهان داده اند ، استقلال همه بازی هایش را ببرد دوم می گردد!

هافبک سابق استقلال و سپاهان می گوید احتمال قهرمانی تیم اصفهانی بسیار بیشتر از دو رقیب تهرانی است.

31 فروردین 1402

چگونه میوه های عید را تازه و طولانی مدت نگه داریم؟ ؛ ترفندهایی برای خرید میوه عید ، معجزه ظرف رویی برای نگهداری خیار

یکی از نگرانی های خانواده ها این است که چگونه میوه ایام نوروز را مدت بیشتری در خانه نگهداری نمایند؛ این کار چندان سخت نیست، فقط کافی است اطلاعات لازم را در این باره داشته باشند.

13 اسفند 1401

پادشاه هوش مصنوعی که همانند آیفون در دنیای موبایل ها است!

دیجیاتو نوشت: مدیرعامل انویدیا می گوید عرضه ChatGPT همان اثری را در دنیای هوش مصنوعی دارد که آیفون در دنیای موبایل داشت.

25 بهمن 1401

واردات خودروهای دست دوم از منطقه ها آزاد چقدر عایدی عاید دولت می نماید؟

دو روز گذشته بود که سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست هیئت دولت خبر از نهایی شدن طرح صدور مجوز پلاک ملی برای خودروهای منطقه ها آزاد داد.

18 بهمن 1401

ادامه دادن روش آزمون و خطا به صنعت گردشگری آسیب می زند

یک فعال صنعت گردشگری در چهارمین میزگرد خبرنگاران گفت: در صنعت گردشگری به سیاست یکپارچه نیاز داریم و ادامه دادن روش آزمون و خطا به این صنعت آسیب می زند.

12 بهمن 1401

ماجرای ورود غول سرمای سیبری به کشور در روزهای آینده ، سرما و یخبندان در سراسر کشور؛ این شرایط تا کی ادامه دارد؟ ، احتمال سیل در 3 استان

رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در روزهای گذشته نفوذ هوای سرد به ایران بیشتر از سمت شمال شرق کشور بوده و باعث افت محسوس دمای هوا شده است.

6 بهمن 1401

گرمای خانه مهر و یلدا پشت دیوارهای یخ زده شهر ، غربت بی خانمانی را پشت در بگذار!

سوز و سرمای زمستان پشت درهای بسته ساختمان مهر جا می ماند؛ چرا که اینجا مردانی با نفس های سرد، میهمان گرمای مددسرا می شوند؛ مثل یک ضیافت زمستانی که غربت بی خانمانی را کمرنگ می نماید.

3 بهمن 1401

یانگ وانگ U8؛ خاص ترین شاسی بلند چینی

یو 8 میزبان جدیدترین فناوری بی وای دی با نام Yisifang است که این کلمه در زبان چینی به عدد 4 یا 4 تایی نیز اشاره دارد. Yisifang در واقع به حضور موتور اختصاصی برای هر چرخ اشاره دارد که بدون وابستگی به فرمان امکان گردش دارند. بدین ترتیب خودرو در یک نقطه می تواند...

22 دی 1401

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 12 دی ماه 1401

آسمان تهران امروز آفتابی است و دما در طول شب از یک درجه به مرور و در طول روز به نه درجه می رسد. بر اساس داده های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز 11 دی ماه مرکز در بیشتر منطقه ها در شرایط ناسالم برای همه گروه ها واقع شده است.

14 دی 1401

ساپینتو: نه یک بار بلکه دوبار پنالتی شد ، پاسخ زیرکانه سرمربی استقلال به سوال یک خبرنگار

سرمربی استقلال می گوید در صحنه بحث برانگیز اواخر بازی دو بار خطای پنالتی اتفاق افتاده است.

11 دی 1401

ملاقات صمیمانه مدیران عامل شرکت های نفت ایرانول و پالایش نفت آبادان

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، محمد حسینی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به همراه جمعی از معاونین و مدیران، از شرکت پالایش نفت آبادان بازدید کردند. در این ملاقات بر توسعه هم افزایی و تعاملات دوجانبه تاکید...

20 آذر 1401

باید ونبایدهای برقراری ارتباط موثر با دیگران

شبکه سازی؛ باید ونبایدهای برقراری ارتباط موثر با دیگران؛ ون ارتباط، خیلی از تجارت ها دچار شکست می شوند و از طرفی دیگر، فقدان مهارت ارتباطی و ناتوانی در برقراری ارتباط موثر با دیگران باعث استرس، اضطراب، کاهش اعتماد به نفس، ناامیدی، از دست دادن احترام...

19 آبان 1401

رونمایی از قدرتمندترین موتور موشک چین که 140 تن را به فضا می برد

ایسنا نوشت: چین اخیرا قدرتمندترین موتور موشکی کشور خود را با موفقیت آزمایش کرد.

18 آبان 1401

خمیر اسلایم تحت میدان های مغناطیسی با نانو ذرات آهن تولید شد

مسعود عظیمیان یکی از مسئولان شتابدهنده آیکن در ستاد توسعه فناوری نانو به خبرنگاران که به تازگی تولید شده گفت: یکی از طرح های این شتابدهنده، موادی بر پایه سیالات مگنتوفلوئیدی است که در راستای محصولی برای سرگرمی بکار گرفته شده است.

10 آبان 1401

آموزش برنامه نویسی PLC از صفر تا هزار

اگر به مبحث برق و شبکه های اتصال برقی علاقه داشته باشید باید بتوانید با ابزارها و لوازمی که در این صنعت استفاده می گردد آشنا شوید. ابزاری به نام PLC وجود دارد که تمام کسانی که به رشته تحصیلی مهندسی برق و زیر شاخه های آن علاقمند باشند با این قطعه مهم و کاربردی...

30 مهر 1401

قطار توسعه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان به گلشن رسید

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: قطار توسعه ایستگاه های هواشناسی این استان به شهرستان تازه تاسیس گلشن رسید.

21 مهر 1401

در این شهر به دانش آموزان به صورت رایگان دوچرخه قرض می دهند

مسئولان ایرلندی برای حمایت از والدین و بچه ها در روزهای شروع دوران تحصیلی طرحی به نام کتابخانه دوچرخه به راه انداخته اند که به والدین این امکان را می دهد که بدون هیچ گونه مانع اقتصادی، انواع مختلف دوچرخه را برای بچه ها دبستانی خود امتحان نمایند.

15 مهر 1401
تعداد: (152)