آشنایی با اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان به عنوان لوکس ترین هتل سنتی ایران شناخته می گردد. این اقامتگاه مجذوب کننده و منحصربفرد که جزو برترین هتل های کاشان است، در یکی از خانه های قدیمی متعلق به دوران قاجار واقع شده است. هتل سنتی مهینستان راهب که در سال 1384 در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسید، در طی سال های 1389 الی 1392 مورد بازسازی و بازسازی نهاده شد و تبدیل به هتلی دلنشین شد. ترکیب امکانات روز صنعت هتلداری جهان با فضایی تاریخی، اقامت بسیار منحصربفرد و خاطره انگیزی را برای گردشگران در اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان فراهم آورده است.

آشنایی با اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان

اگر شما هم قصد سفر به کاشان و تجربه اقامتی لذت بخش را دارید می توانید رزرو هتل سنتی مهینستان راهب کاشان را به وسیله سامانه رزرواسیون اقامت 24 انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با مجلل ترین اقامتگاه سنتی ایران و کسب اطلاعات لازم درباره ان با ما همراه باشید.

اتاق های اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان

خانه تاریخی مهینستان از جمله عمارت های قدیمی کاشان است که قدمت آن به دوران قاجار بازمی شود. این خانه شگفت انگیز دارای سه حیاط مجزا به عنوان حیاط اندرونی، حیاط بیرونی و حیاط خدمه به همراه 15 اتاق لوکس می باشد. مهینستان راهب در سال 1389 به وسیله استاد معماری ایران آقای سید اکبر حلی بازسازی گشت و بخش هایی از آن به عنوان فضاهای اقامتی و رفاهی برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی در نظر گرفته شد. اتاق های یک تخته اقامتگاه سنتی مهینستان برترین گزینه برای آن دسته از مسافرانی است که به صورت تنهایی به کاشان سفر می نمایند. این اتاق ها دارای یک تخت سینگل بوده و امکان ارائه سرویس نفر اضافه ندارند. تمام وسایل و تجهیزات به کار رفته در اتاق های یک تخته به صورت استاندارد و با برترین کیفیت بوده و طراحی و دکوراسیون سنتی آنها مجذوب کننده است.

زوج های جوان می توانند با رزرو هتل مهینستان به عنوان یکی از برترین هتل های کاشان، اتاق های دو تخته لوکس ترین اقامتگاه سنتی ایران را برای اقامتی رویایی و به یادماندنی انتخاب نمایند. در این اتاق ها یک تخت دبل یا دو تخت سینگل قرار داده شده است. ارائه دریافت سرویس نفر اضافه نیز در اتاق های دو تخته امکان پذیر می باشد. این اتاق ها نیز همانند سایر واحدهای اقامتی هتل سنتی مهینستان از تمامی امکانات و خدمات رفاهی برخوردارند.

از دیگر اتاق های اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان می توان به اتاق های سه تخته و چهار تخته اشاره کرد که برای اقامت خانواده های دارای فرزند و یا مسافرانی که به صورت گروهی و محبت آمیز سفر می نمایند، مناسب است. این اتاق ها از فضای وسیع تری نسبت به اتاق های یک تخته و دو تخته برخوردار بوده و اقامتی دلنشین و راحت را برای مهمانان فراهم می آورند. از مهمترین امکانات و خدمات اتاق های این اقامتگاه سنتی می توان صبحانه، بالکن، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، بالکن، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار و سیستم اعلام و اطفاء حریق را نام برد.

موقعیت مکانی اقامتگاه

این هتل سنتی در خیابان فاضل نراقی کاشان و در کوچه فرهنگ در بافت مرکزی و قلب شهر کاشان واقع شده است. مسافرانی که رزرو هتل سنتی مهینستان راهب را برای اقامت در کاشان انجام می دهند، می توانند دسترسی راحتی به مرکز شهر و اماکن مهم و جاهای دیدنی کاشان داشته باشند. خیابان بابا افضل، حمام تاریخی سلطان امیر احمد، خانه های تاریخی طباطبایی ها و بروجردی ها، مدرسه و مسجد آقا بزرگ، بیمارستان نقوی، تیمچه امین الدوله، خیابان بهشتی، سینما بهمن، پایانه مسافربریف باغ فین، موزه امیرکبیر و تپه سیلک در فاصله نزدیکی از اقامتگاه مهینستان قرار دارند.

امکانات و خدمات ویژه اقامتگاه

مهینستان راهب به عنوان یکی از برترین هتل های کاشان و لوکس ترین اقامتگاه سنتی در ایران به انتخاب سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، امکانات و خدمات ویژه و منحصربفردی را برای رفاه حال بیشتر مهمانان فراهم کرده است. گردشگران داخلی و خارجی می توانند با رزرو هتل سنتی مهینستان اقامتی بی نظیر و خاطره انگیز را در کاشان تجربه نمایند و از برترین خدمات بهره مند گردند.

  • رستوران

رستوران مهینستان جزو برترین رستوران های کاشان به شمار می رود که در فضایی دلنشین و بسیار زیبا از مهمانان پذیرایی می نماید. شما می توانید در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، سنتی و محلی کاشان را با برترین طعم و کیفیت نوش جان کنید. این رستوران از طراحی و دکوراسیون سنتی با حال و هوای خاصی برخوردار بوده و میزبان لحظات ماندگار مهمانان می باشد.

  • کافی شاپ

یکی دیگر از امکانات اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان کافی شاپ مجلل و منحصربفرد آن است. این کافی شاپ انواع نوشیدنی های سرد و گرم مانند قهوه، چای، دمنوش، شربت های اصیل و گوارای ایرانی و آبمیوه های طبیعی را به همراه برترین دسرها و بستنی ها سرو می نماید. اگر می خواهید یک عصرانه دلچسب میل کنید، برترین گزینه برای این امر کافی شاپ مهینستان راهب است.

  • چایخانه سنتی

برای ان دسته از مسافرانی که می خواهند در فضایی سنتی و دل انگیز لحظات خوشی را سپری کرده و به استراحت بپردازند، جایخانه سنتی اقامتگاه مهینستان راهب را پیشنهاد می دهیم. این چایخانه در محیطی باصفا و با چیدمانی مجذوب کننده میزبان دورهمی های خانوادگی و محبت آمیز مهمانان عزیز می باشد.

از دیگر امکانات و خدمات مهم و ویژه این اقامتگاه لوکس می توان به مواردی همانند پارکینگ، تاکسی سرویس، فروشگاه، خدمات تور، خانه داری، ترانسفر، اینترنت پرسرعت و رایگان، کتابخانه، پذیرش 24 ساعته و … اشاره کرد.

منبع: فوت و فن

به "آشنایی با اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید