یانگ وانگ U8؛ خاص ترین شاسی بلند چینی

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، یو 8 میزبان جدیدترین فناوری بی وای دی با نام Yisifang است که این کلمه در زبان چینی به عدد 4 یا 4 تایی نیز اشاره دارد. Yisifang در واقع به حضور موتور اختصاصی برای هر چرخ اشاره دارد که بدون وابستگی به فرمان امکان گردش دارند. بدین ترتیب خودرو در یک نقطه می تواند چرخش 360 درجه انجام دهد.

یانگ وانگ U8؛ خاص ترین شاسی بلند چینی

یانگ وانگ نام برند تازهی در کمپانی بی وای دی است که اولین محصول خود با نام یو 8 (U8) را معرفی نموده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این شاسی بلند که یانگ وانگ آن را آفرودی هم دانسته، شباهت زیادی به دیفندر معروف لندروور دارد.

در مراسم رونمایی از یانگ وانگ یو 8، وانگ چوانفو رئیس بی وای دی در حال رانندگی با یو 8 وارد صحنه مراسم شد تا امضایی برای این برند نوپا باشد. بی وای دی معرفی برند تازه یانگ وانگ را فرصتی برای ارائه آخرین فناوری های خود در صنعت خودرو عنوان نموده است.

یو 8 میزبان تازهترین فناوری بی وای دی با نام Yisifang است که این کلمه در زبان چینی به عدد 4 یا 4 تایی نیز اشاره دارد. Yisifang در واقع به حضور موتور اختصاصی برای هر چرخ اشاره دارد که بدون وابستگی به فرمان امکان گردش دارند. بدین ترتیب خودرو در یک نقطه می تواند چرخش 360 درجه انجام دهد.

تنظیم هوشمند گشتاور چرخ ها نیز ارزشمندی خود را در صورت ایجاد مشکل برای فرمان یا ترکیدن لاستیک نیز نمایان می نماید.

بی وای دی تاکید دارد که فناوری Yisifang کاملا به وسیله این کمپانی پیشرفته و برای پلتفرم های الکتریکی خالص و هیبرید مناسب است که براین اساس می تواند برای آفرودر ها و ابرخودرو ها نیز استفاده گردد.

در آزمایش هایی که روی Yisifang صورت گرفته، مهندسان بی وای دی به این نتیجه رسیده اند که سامانه چهارچرخ محرک الکتریکی هوشمند این کمپانی 100 بار سریع تر سامانه تمام چرخ محرک سنتی است.

یانگ وانگ یو 8

یکی دیگر از ویژگی های مهم شاسی بلند یو 8 به حضور استاندارد آی پی 68 مربوط می گردد که به ضدآب بودن محصول اشاره دارد. بدین مفهوم که یو 8 و تجهیزات الکتریکی آن به نحویی عایق بندی شده اند که این خودرو به عنوان یک آفرودر می تواند در آب شناور گردد.

یانگ وانگ یو 8 به وسیله ولف گانگ جوزف ایگر طراحی شده که زبان طراحی متفاوتی را نیز ارائه می دهد. طراح اثر خود را با نام دروازه زمان و فضا توصیف نموده است که این یعنی حضور المان های آینده نگر در کار طراحی خودرو یو 8.

یانگ وانگ یو 8 از منظر ابعاد برابر با 5300 میلیمتر در طول و 3050 میلیمتر در فاصله بین محور ها پیشرفته است. رینگ های آلومینیومی نیز در مقدار 20 اینچی نصب می شوند.

در نمای جانبی برای دستیابی به چشم انداز ای یکپارچه، دستگیره های درب ها از نوع پاپ-آپ استفاده شده اند.

تصاویر دقیقی از فضای داخل کابین در دسترس نیست، اما مقامات بی وای دی تایید نموده اند که از نمایشگر تمام دیجیتال اطلاعات کیلومتر و بعلاوه نمایشگر بزرگ لمسی برای تنظیمات سیستم تفریح در یو 8 استفاده می گردد.

YangWang U8

با توجه به حضور پلتفرم فناورانه Yisifang، پیشرانه خودرو از 4 موتور الکتریکی استفاده می نماید که خروجی هر موتور بالغ بر 300 اسب بخار و گشتاور بین 320 تا 420 نیوتن متر پیش بینی می گردد. انتظار می رود مجموع خروجی پیشرانه بیش از 1100 اسب بخار باشد.

شاخص صفر تا 100 کیلومتر خودرو نیز برابر با 3 ثانیه اعلام شده است. دستیابی به این شاخص با توجه به طراحی و شرایط ائروداینامیک یو 8 یک موفقیت چشمگیر محسوب می گردد.

یو 8 از معماری 800-ولت پشتیبانی می نماید، اما جزئیات باتری و زمان شارژ آن اعلام نشده است. بی وای دی از فناوری تازه باتری تیغه ای

قیمت پیش بینی شده برای یانگ وانگ یو 8 بین 110 تا 210 هزار دلار است.

منبع: فرادید

به "یانگ وانگ U8؛ خاص ترین شاسی بلند چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یانگ وانگ U8؛ خاص ترین شاسی بلند چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید