هواوی می خواهد سرعت اینترنت گوشی ها را به 10 گیگابیت بر ثانیه برساند

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، هواوی دوباره بر شبکه های 5.5G خود به عنوان نسل تازه فناوری های خود برای رسیدن به سرعت فوق العاده 10 گیگابیت بر ثانیه روی گوشی های تلفن همراه تاکید نمود.

هواوی می خواهد سرعت اینترنت گوشی ها را به 10 گیگابیت بر ثانیه برساند

اردیبهشت ماه بود که هواوی از فناوری های نو در شبکه های 5G رونمایی کرد و نام آن را گذاشت. هواوی گفت که قرار است شبکه های 5.5G سرعت اینترنت گوشی ها را به 10 گیگابیت بر ثانیه برسانند.

اکنون، هواوی در رویداد حرکت به سمت عصر 5.5G به روشی همه جانبه که از دیروز شروع شده است؛ دوباره توضیحات بیشتری درباره شبکه های 5.5G داد و گفت این شبکه ها کاربردهای همه جانبه ای در صنعت و تجارت و بخش های خدماتی خواهند داشت.

وانگ تائو، مدیر اجرایی و کسب وکار زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات هواوی در این کنفرانس گفت شبکه 5.5G به یاری مردم می آید تا تجربه کاربری بهتری داشته باشند و یک تعامل بی درنگ با دنیای مجازی برقرار نمایند.

هواوی در شبکه 5.5G خود با استفاده از تکنیک هایی مانند ، طیف های فرکانسی گسترده تر و افزایش راندمان، سرعت اینترنت گوشی ها را چندین برابر افزایش داده و به مرز 10 گیگابیت بر ثانیه می رساند. اکنون، شبکه های فایوجی در برترین حالت روی به سرعت 4 الی 5 گیگابیت بر ثانیه در محیط های آزمایشی می رسند.

در این شبکه ها از باندهای فرکانسی زیر 100 گیگاهرتز استفاده می گردد و یک بازسازی طیف های فرکانسی و بهبود لینک ها صورت می گیرد. هواوی تاکید زیادی دارد که 5.5G در صنایع مختلف از خودران ها تا واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، اینترنت اشیا و صنایع چندمنظوره مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند کارایی بهتر از شبکه های 5G ارائه دهد.

به غیر از هواوی، هنوز هیچ شرکت دیگری درباره 5.5G صحبت نکرده و بیشتر روی توسعه شبکه های 6G تاکید دارند. هواوی گفته است در سال 2030 از راه می رسند ولی تا آن موقع، ما احتیاجمند یک جهش فناوری در شبکه های 5G هستیم که 5.5G نامیده می گردد.

هواوی در شبکه های 6G مدعی شده است که سرعتی 50 برابر سرعت 5G خواهند داشت و اینترنت گوشی ها به سرعت های 40 مگابیت بر ثانیه می رسد.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی

به "هواوی می خواهد سرعت اینترنت گوشی ها را به 10 گیگابیت بر ثانیه برساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی می خواهد سرعت اینترنت گوشی ها را به 10 گیگابیت بر ثانیه برساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید