دوچرخه سواری

خوشگذرانی در شیکاگو و لذت بودن در شهری زیبا

من اولین بار در سال 2006 در آخر سفر جاده ای خودم در آمریکا از شیکاگو دیدن کردم. من 3 روز در شیکاگو ماندم سپس این شهر را برای کشف سایر نقاط دیدنی دنیا ترک کردم. همیشه چیزهای زیادی درباره دیدنی های شیکاگو شنیده بودم و بسیار هیجان زده بودم که بلاخره این شهر طوفانی...

1 بهمن 1401

شروع برنامه های فرهنگی هفته دیابت در استان یزد

مسئول اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از شروع برنامه های مختلف فرهنگی همزمان با هفته دیابت در استان اطلاع داد.

22 آبان 1401

در این شهر به دانش آموزان به صورت رایگان دوچرخه قرض می دهند

مسئولان ایرلندی برای حمایت از والدین و بچه ها در روزهای شروع دوران تحصیلی طرحی به نام کتابخانه دوچرخه به راه انداخته اند که به والدین این امکان را می دهد که بدون هیچ گونه مانع اقتصادی، انواع مختلف دوچرخه را برای بچه ها دبستانی خود امتحان نمایند.

15 مهر 1401

ورزش مناسب برای انواع مزاج ها

بعضی ها از ورزش های گروهی لذت بیشتری می برند. بعضی در ورزش های استقامتی بهترند و عده ای هم می توانند در انواع ورزش ها پیروز باشند.

31 مرداد 1401

حادثه وحشتناک در مسابقه دوچرخه سواری چند متر مانده به خط پایان

در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان که در جزایر قناری اسپانیا برگزار شد حادثه ای وحشتناک رخ داد.

26 تیر 1401

سیستم عامل WatchOS 9 برای اپل واچ معرفی شد

سیستم عامل WatchOS 9 به عنوان جدیدترین سیستم عامل مخصوص ساعت های هوشمند اپل دقایقی پیش و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان با یک سری قابلیت های مجذوب کننده رونمایی شد.

22 تیر 1401

این کارها را در مسکو انجام ندهید!

باید ها و نبایدهای سفر به مسکویکی از اهالی روسیه با نام جنا ماکووسکی خط قرمز جاذبه های مسکو را توضیح می دهد و در عوض می گوید بهتر است چه کاری انجام دهید. با خبرنگاران همراه باشید تا با مرور این مطلب اطلاعات دقیق تری از سفر به روسیه به دست آوریم.

30 فروردین 1401

تغییر چهره دیدنی خانم بازیگر

ترلان پروانه با انتشار عکس تازه ای از استایل و چهره کمی متفاوتش رونمایی کرد.

18 فروردین 1401

تشخیص و درمان زانو درد

زانو درد امروز یکی از مسائل شایع در بسیاری از افراد می باشد. امروزه به دلایل گوناگونی مانند استفاده مداوم از پله ها و بعلاوه دلایل مختلف دیگری مانند افزایش سن درد زانو به یک بیماری شایع در میان همه افراد تبدیل شده است. با ما همراه باشید تا در ادامه...

6 آذر 1400

24 فیلم کوتاه برتر جهان از کارگردان های مشهوری مثل کیارستمی و نولان

در این مطلب قصد داریم به معرفی 24 فیلم کوتاه از کارگردانان مطرح و شاخص سینما بپردازیم. فیلم سازانی که با آثار بلند سینمایی و عناوین بزرگشان شناخته می شوند اما در گذشته فیلم های کوتاه مهمی را ساخته اند.

22 مرداد 1400