سیستم عامل WatchOS 9 برای اپل واچ معرفی شد

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، سیستم عامل WatchOS 9 به عنوان جدیدترین سیستم عامل مخصوص ساعت های هوشمند اپل دقایقی پیش و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان با یک سری قابلیت های مجذوب کننده رونمایی شد.

سیستم عامل WatchOS 9 برای اپل واچ معرفی شد

سیستم عامل WatchOS 9 در حال حاضر نوترین سیستم عامل مخصوص ساعت های هوشمند اپل به شمار میرود که قرار است در اپل واچ سری 4 و مدل های بعدی آن مورد استفاده قرار بگیرد. WatchOS 9 اکنون چهار واچ فیس نو دریافت کرده که از جمله مجذوب کننده ترین آن ها می توان به لونا و متروپولیتانو اشاره کرد. امکان پین کردن اپلیکیشن های فعال هم به این نسخه از سیستم عامل اپل واچ ها اضافه شده تا کاربران بتوانند به اپلیکیشنی که می خواهند، راحت تر دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این ها، واحدهای نو پایش فعالیت هم به WatchOS 9 اضافه شده که با توجه به طول قدم ها و محل برخورد به زمین، می تواند نوع دوندگی را مشخص و اطلاعات را متناسب با آن ها به کاربر ارسال کند. همچنین این سیستم عامل به ساعت هوشمند کمک می کند نوع فعالیت آن دسته از ورزشکارانی که در سه ورزش شنا، دوچرخه سواری و دو فعالیت می کنند را به راحتی تشخیص دهد.

یکی از کاربردی ترین قابلیت های این سیستم عامل اما تشخیص مدت زمان قرارگیری یک کاربر در حالت فیبریلاسیون دهلیزی است. در این حالت که یک نوع آریتمی قلبی به شمار میرود، تحریک الکتریکی راستا مشخصی را در قلب طی نمی کند. یعنی انقباض منظم دهلیز وجود ندارد و دهلیزها نمی توانند خون را به صورت کامل به بطن ها پمپ کنند (ویکی پدیا). این قابلیت البته باید از FDA مجوز دریافت کند تا بتواند در اپل واچ ها مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که فراموش می کنید باید دارو مصرف کنند، WatchOS 9 این امکان را به شما می دهد که برنامه مصرف دارویی خود را درون ساعت هوشمند وارد کنید تا داروها را سر ساعت مصرف کنید. این قابلیت بسیار کاربردی و مهم است و خوشحالیم که در WatchOS 9 حضور دارد. این بود لیستی از مهم ترین قابلیت های سیستم عامل WatchOS 9 که در رویداد امشب اپل به آن اشاره شد.

منبع: Tech Radar

منبع: دیجیکالا مگ

به "سیستم عامل WatchOS 9 برای اپل واچ معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم عامل WatchOS 9 برای اپل واچ معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید