صنعاء راهکار پیشنهادی برای بحران یمن را به روسیه ارائه کرد

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، محمد عبدالسلام می گوید که دیدگاه این دولت درباره راه چاره سیاسی و انسانی بحران یمن را به روسیه ارائه نموده است.

صنعاء راهکار پیشنهادی برای بحران یمن را به روسیه ارائه کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ نهاد جامعه، رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن دیدگاه صنعاء برای حل سیاسی بحران یمن را تحویل مسکو داده است.

به گزارش المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی انصار الله گفت: ما به وسیله سفیر مسکو در یمن دیدگاهمان درباره راهکار انسانی برای کاستن از رنج ملت یمن و مهیا کردن فضا به منظور توقف جنگ و ورود به فرآیند سیاسی تحت نظارت سازمان ملل را به دوستان روس تحویل دادیم.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه به تازگی در مصاحبه با عبدالله بن زائد آل نهیان همتای اماراتی خود درباره حملات تلافی جویانه نیرو های مسلح یمنی در عمق خاک امارات و راه های حل بحران یمن بر حل سیاسی بحران یمن تاکید نمود.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین ماه سال 1394 کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است.

این حملات به نابودی زیرساخت های یمن و توسعه فقر، بیکاری و توسعه بیماری های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است.

دولت نجات ملی یمن بار ها تاکید نموده است که اگر ائتلاف سعودی دست از محاصره و تجاوز علیه یمن بردارد با طرف مقابل وارد مذاکره برای ایجاد راهکار سیاسی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صنعاء راهکار پیشنهادی برای بحران یمن را به روسیه ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعاء راهکار پیشنهادی برای بحران یمن را به روسیه ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید