همه چیز درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی الاتحاد

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، سفر های هوایی در بین مردم جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است و به همین سبب شرکت های هواپیمایی مختلف در یک رقابت جهانی، در پی آن هستند که امکانات خود را به روز رسانی نمایند. در سفر با هواپیما می توانید از انواع مختلف پرواز ها با بودجه و سلیقه شخصی بهره مند شوید. پرواز بیزینس کلاس مختص افرادی است که قصد سفر کاری دارند؛ در این پرواز امکاناتی فوق امکانات سایر مسافران در پرواز های معمولی در اختیار مسافران قرار می گیرد. این پرواز ها در هر کشوری منحصر به فرد است. در ادامه قصد داریم شما را با یکی از معروفترین پروازهای بیزینس کلاس در جهان یعنی شرکت هواپیمایی الاتحاد آشنا کنیم تا پس از خرید بلیط هواپیما بتوانید از امکانات آن بهره مند شوید.

همه چیز درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی الاتحاد

شرکت هواپیمایی الاتحاد

یکی از شرکت های هواپیمایی معروف با امکاناتی عالی در جهان، شرکت هواپیمایی الاتحاد در کشور امارات متحده عربی است. این شرکت خدمات رفاهی بی نظیری را برای مسافران خود فراهم نموده است. مسافران نیز به دلیل همین امکانات و نیز سابقه سفرهای ایمن، ترجیح می دهند با هواپیماهای این شرکت مسافرت نمایند.

هواپیمایی الاتحاد دفتر مرکزی خود را در شهر ابوظبی قرار داده است و فرودگاه بین المللی این شهر، قطب اصلی شرکت هواپیمایی الاتحاد شناخته می گردد. شرکت هواپیمایی الاتحاد با دو ایرلاین امارات و قطر ایرویز به رقابت می پردازد. شرکت هواپیمایی الاتحاد امروزه به 96 فرودگاه بین المللی در قاره های آسیا، آمریکا، استرالیا، آفریقا، اروپا و خاورمیانه پروازهای مستقیم و برنامه ریزی شده ای را انجام می دهد.

خوب است بدانید که این شرکت در رتبه بندی های جهانی معرفی برترین ایرلاین های جهان، در رتبه ششم قرار گرفته است. بیشتر هواپیماهای این شرکت از هواپیماهای بوئینگ و ایرباس هستند که قطعا نوع هواپیما در کیفیت سفر تاثیر به سزایی دارد.

بعضی از این هواپیما ها عبارتند از: هواپیمای ایرباس ای 319، هواپیمای ایرباس ای 320، هواپیمای ایرباس ای 321، هواپیمای ایرباس ای 330، هواپیمای ایرباس ای 380، هواپیمای بوئینگ 777، هواپیمای بوئینگ 787 دریم لاینر. این شرکت هواپیمایی پرواز هایی در سه سطح فرست کلاس، تجاری یا بیزینس کلاس (Business) و مالی یا اکونومی (Economy) دارد. از افتخارات شرکت هواپیمایی التحاد می توان به این مورد اشاره نمود که هواپیمایی امارات با پرواز مستقیم از دبی به اوکلند، تا زمانی عنوان طولانی ترین پرواز مستقیم و بدون توقف در جهان را برای خود ثبت کرد.

امکانات پروازهای بیزینس کلاس هواپیمایی الاتحاد

این شرکت در منوی غذایی خود سعی داشته است تا جوابگوی اغلب افراد با رژیم های غذایی متفاوت است. مسافران این پرواز ها بعد از رزرو بلیط تا 24ساعت فرصت دارند تا غذای خود را از سایت مورد نظر انتخاب نمایند. با توجه به تایم پرواز 6 وعده غذایی که شامل 3 وعده اصلی و 3 میان وعده است به مسافران داده می گردد. تمامی غذاهای این پرواز توسط مجرب ترین آشپزها و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می گردد. هم چنین در حین پرواز با انواع نوشیدنی های سردو گرم از مسافران پذیرایی می گردد.

با توجه به اینکه این ایرلاین متعلق به یک کشور مسلمان است تمامی غذا های آن به شیوه حلال طبخ می شوند. در منوی غذایی این ایرلاین انواع غذا های رژیمی، غذا های بچه ها، غذا های گیاهی و غذا های کم کالری و… وجود دارد و مسافران می توانند هر زمانی که تمایل داشتند غذای خود را میل نمایند زیرا هیچ تایم مشخصی برای صرف غذا مشخص نشده است.

از جمله امکانات دیگر این پرواز بخش میانی بین پرواز فرست کلاس و بیزینس کلاس است که در بین مسافران بسیار محبوب است زیرا در این بخش مبل های راحتی تعبیه شده اند که به راحتی می توانید بر روی آنها بنشینید و در مواقع ضروری نیز از کمربندهای آن بهره ببرید هم چنین از گفت و گو با سایر مسافران لذت ببرید.

شرکت الاتحاد برای مسافران پروازهای بیزینس کلاس خود یک شب اقامت در هتلی 5ستاره در شهر دبی و ابوظبی و نیز در سفرهای طولانی پرستار بچه در نظر گرفته است. پرسنل شرکت هواپیمایی الاتحاد را افرادی تشکیل می دهند.

پروازهای بیزینس کلاس الاتحاد

امکانات رفاهی پرواز های بیزینس کلاس هواپیمایی الاتحاد بسیار متمایز از سایر امکانات شرکت های هواپیمایی جهان است و قابل مقایسه با آنها نیست. این شرکت با استفاده از هواپیما های ایرباس 380 و بوئینگ 787 فضای شخصی وسیعی را برای هر مسافر فراهم نموده است. در عین حال هر مسافر در ابتدای سفر می تواند به صورت مجزا و شخصی با پرسنل ارتباط برقرار کند. هرچند فضای اختصاصی بخش بیزینس کلاس مانند فضای اختصاصی فرست کلاس نیست اما تقریبا می توانید با این فضا از پرواز فرست کلاس بی احتیاج شوید.

جنس جایگاه های این هواپیما از چرم خاکستری است که در زیر جایگاه محلی برای قرار دادن پای مسافران تعبیه شده است. هم چنین طراحی این جایگاه ها به گونه ای است که بدن مسافر در حین پرواز احساس راحتی را تجربه کند و در صورت احتیاج آنها را به تخت خوابی به طول دو متر تبدیل نمایند. می توان گفت این جایگاه ها با الهام از سبک ماشین های اسپرت معروف ساخته شده اند.

با وجود حریم شخصی و فضای خصوصی برای هر مسافر ،که از طریق دیوارهایی فراهم شده است؛ این امکان وجود دارد که در حین سفر، مسافران با سایر بخش های هواپیما بی ارتباط نباشند. پرسنل و خدمه پرواز های بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی الاتحاد در شرایط مختلف در کنار مسافران هستند. خدمات پذیرایی در این پرواز ها به گونه ای است که شما تصور می کنید در یک هتل شیک و مجلل هستید نه در یک هواپیما و بر روی آسمان. به طور مثال در کنار هر مسافر یک یخچال کوچک و یک میز تعبیه شده است.

هم چنین شرکت هواپیمایی الاتحاد در پرواز های بیزینس کلاس امکان تماشای صد ها ساعت فیلم و بازی و موسیقی های مختلف برای مسافران فراهم نموده اند که شما می توانید در حین سفر با استفاده از هدست و نویزگیر های مخصوص از این امکانات رفاهی یک سفر بی نظیر را تجربه کنید. اگر مدت زمان سفر شما طولانی است، این شرکت به شما یک بسته رفاهی که شامل وسایل بهداشتی، چشم بند و جوراب است، تحویل داده می گردد.

1+

منبع: دلتابان

به "همه چیز درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی الاتحاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی الاتحاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید