صندلی گیمینگ دکتر اختاپوس؛ دروغ آوریل ریزر!

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، صندلی گیمینگ نو ریزر که هرگز فراوری نمی گردد، از شخصیت دکتر اختاپوس الهام گرفته است.

صندلی گیمینگ دکتر اختاپوس؛ دروغ آوریل ریزر!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ نهاد جامعه و براساس گزارش زومیت، ریزر از مدل مفهومی صندلی گیمینگ Cthulhu رونمایی کرد. این صندلی عجیب که رونمایی اش با یکم آوریل (13 فروردین) مصادف شده، دارای هشت بازوی رباتیک است و با هوش مصنوعی کار می نماید تا انتظارات هر گیمر را برآورده و آن ها را از ترک صندلی بی احتیاج کند. این صندلی هرگز فراوری نمی گردد.

Cthulhu دارای ویژگی هایی است که وقفه های رایج هنگام بازی کردن را برطرف می نمایند. سیستم ماساژ برای آرامش کاربران و برطرف خستگی آن ها در نظر گرفته شده است. حتی صندلی می تواند غذا برای کاربر سفارش دهد و با افکار او کنترل گردد و به لطف سیستم اصلاح، به بهداشت شخصی گیمرها یاری کند.

بازوهای رباتیک به وسیله تراشه ای خیالی به نام Skynapse که ازطریق مجموعه ای از داده های بزرگ آموزش داده شده است قدرت می گیرند. با این حال کاربر کنترلی روی اقدامات هوش مصنوعی آن ندارد. در واقع صندلی خودش یاد می گیرد و سازگار می گردد تا به برترین نحو به کاربر خدمت کند.

ریزر به کاربرانی که از رفتار صندلی ناراضی هستند، پیشنهاد می نماید تا مهارت های بازی خود را بهبود دهند تا بر عملکرد صندلی تأثیر مثبت بگذارد. هرگونه کوشش برای غیبرطرفال کردن صندلی به عنوان حمله سایبری یا خطای کاربر شناسایی می گردد.

ریزر Cthulhu را به عنوان دروغ اول آوریل (دروغ 13) رونمایی نموده و نگاهی طنزآمیز به آینده ای انداخته است که در آن صندلی های گیمینگ کارهایی بیش از انتظار انجام می دهند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "صندلی گیمینگ دکتر اختاپوس؛ دروغ آوریل ریزر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی گیمینگ دکتر اختاپوس؛ دروغ آوریل ریزر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید