نمایشگاه غذا و هتل آسیا (FHA)

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، غذا یکی از موضوعات مورد علاقه همه انسان هاست و چه کسی واقعا به آن علاقه ندارد؟ حال تصور کنید که هر چند وقت یکبار، رویدادی برگزار گردد که به صورت تخصصی نه تنها به غذا بلکه به موضوع مجذوب کننده دیگری مثل هتل و هتلداری هم بپردازد؛ این دیگر واقعا هیجان انگیز است. نمایشگاه غذا و هتل آسیا (FHA) که در سنگاپور برگزار می گردد؛ دقیقا رویدادی با موضوع غذا و هتل است و این موضوعات را به صورت تخصصی تحت پوشش قرار می دهد.

نمایشگاه غذا و هتل آسیا (FHA)

این نمایشگاه که فرصتی عالی برای آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت غذایی و هتلداری آسیا است، از 5 تا 8 سپتامبر برابر با 13 تا 16 شهریور 1401 در کشور سنگاپور و مرکز آن، برگزار می گردد.

در ادامه با ما در این مطلب از وبلاگ نهاد جامعه همراه باشید زیرا قصد داریم تا درباره نمایشگاه غذا و هتل آسیا و ناگفته های آن برایتان بگوییم. با خواندن این مقاله، با نمایشگاه غذا و هتل آسیا، برنامه ها و رویدادهای آن آشنا خواهید شد.

با نمایشگاه غذا و هتل آسیا بیشتر آشنا شوید

همانطور که گفتیم؛ نمایشگاه غذا و هتل آسیا یکی از رویدادهای معروف و جالب است که موضوع جالب و خوشمزه ای دارد. این رویداد برای اولین بار در سال 1978 به ساده ترین شکل ممکن برگزار گردید؛ اما حالا و 40 سال پس از شروع به کار، تبدیل به یکی از معروف ترین جشنواره ها در زمینه غذا و هتل شده است و هر دو سال یک بار برگزار می گردد.

این نمایشگاه، دارای 2 بخش اصلی است؛ نمایشگاه غذا و نوشیدنی و نمایشگاه FHA-HoReCa که هر کدام از آن ها، موضوعات نسبتا متفاوتی با یکدیگر دارند. در نمایشگاه غذا و نوشیدنی به صورت تخصصی به مواد غذایی، فناوری های پردازش، بسته بندی و انواع نوشیدنی ها پرداخته می گردد. این در حالی است که FHA-HoReCa، در کنار آنالیز مواردی مثل نانوایی، قنادی، قهوه و چای، به موضوعاتی همانند علوم و تجهیزات مهمانداری، اصول مهمانداری در هتل، فناوری های نو هتل ها و منوی غذایی آن ها به صورت تخصصی می پردازد.

نکته جالب و البته مهمی که درباره این نمایشگاه وجود دارد این است که در دو نوبت برگزار می گردد. نوبت اول که FHA Match نام دارد، یک رویداد دیجیتال در تاریخ 5 ژوئیه 2022 برابر با 15 خرداد امسال است که برقراری ارتباط تمامی شرکت نمایندگان با یکدیگر را به وجود می آورد. در این نوبت، بیشتر واردنمایندگان، توزیع نمایندگان، عمده فروشان و خرده فروشان فعال در صنعت غذا و هتلداری با هم آشنا می شوند و فرصت همکاری و تبادل اطلاعات در حوزه تخصصی خودشان را پیدا می نمایند.

در نمایشگاه غذا و هتل آسیا چه چیزهایی در انتظار بازدیدنمایندگان است؟

این رویداد یک نمایشگاه تخصصی است و بیشتر مورد توجه فعالان صنعت غذا و هتلداری واقع شده است اما با این حال، مجذوب کنندهیت های این نمایشگاه باعث شده تا دیگر اقشار جامعه نیز برای شرکت در آن، علاقه داشته باشند. در این رویداد، بزرگ ترین مجموعه های بین المللی در کسب و کارهای مرتبط شرکت می نمایند و ضمن به اشتراک گذاشتن آخرین دستاوردها و محصولاتشان در تمامی زمینه های مرتبط، ارتباطات نو به دست می آورند و همین فرصتی برای پیشرفت بیشتر آن ها محسوب می گردد.

البته در این نمایشگاه، فعالیت های دیگری نیز در جریان است. تئاتر، کارگاه های آموزشی، بیش از 100 سمینار عمومی و تخصصی، Food Tech، سالن غذاهای حلال، بعضی از محبوب ترین برنامه های نمایشگاه غذا و هتل آسیا هستند. ضمن این که با حمایت انجمن سرآشپزان سنگاپور، مسابقه ای تحت عنوان FCC در این نمایشگاه برگزار می گردد. در این چالش، آشپزان و سرآشپزان حرفه ای و معروف از سرتاسر جهان در بخش های مختلف با هم به رقابت می پردازند. برای برنده این مسابقه، جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده است.

چه کسانی می توانند در این نمایشگاه شرکت نمایند؟

با این که موضوع نمایشگاه غذا و هتل آسیا برای عموم مردم مجذوب کننده است اما با این حال، بازدید ازآن برای عموم مردم آزاد نیست. در این نمایشگاه، تنها کسانی که از قبل مجوز حضور در این رویداد را تهیه نموده و از فعالان حوزه غذا یا هتلداری هستند؛ اجازه ورود دارند. اگر شما یکی از شرکت نمایندگان این نمایشگاه هستید؛ می توانید تا بلیط هواپیما سنگاپور را با برترین قیمت از وبلاگ نهاد جامعه به صورت آنلاین خریداری نموده و با خیال راحت در FHA شرکت کنید.

اطلاعات بیشتر در زمینه برگزاری نمایشگاه غذا و هتل آسیا

همانطور که اشاره کردیم؛ زمان برگزاری نوبت حضوری نمایشگاه غذا و هتل آسیا، از 5 تا 8 سپتامبر برابر با 13 تا 16 شهریور 1401 است و در شهر سنگاپور، مرکز کشور سنگاپور برگزار می گردد.

اطلاعات بیشتری همانند ساعات برگزاری و دیگر موارد، متعاقبا چندی قبل از برگزاری، به وسیله سایت نمایشگاه غذا و هتل آسیا، اعلام خواهد شد.

اگر تمایل به شرکت در این نمایشگاه را دارید و در تکاپوی مهیای مقدماتی اساسی همانند رزرو هتل سنگاپور و خرید بلیط هواپیما هستید؛ می توانید به وسیله وبلاگ نهاد جامعه، برترین و البته مقرون به صرفه ترین انتخاب ها را داشته باشید.

سوالی درباره این نمایشگاه دارید؟ از ما بپرسید.

شیما پاژخ

منبع: فلای تودی

به "نمایشگاه غذا و هتل آسیا (FHA)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه غذا و هتل آسیا (FHA)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید