محمدخانی: انتظار داشتیم نتیجه تست کرونا زودتر اعلام می شد

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: برابر یک تیم جوان به میدان رفتیم و بچه ها با انگیزه و برای پیروزی وارد میدان شدند.

محمدخانی: انتظار داشتیم نتیجه تست کرونا زودتر اعلام می شد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ نهاد جامعه، فاطمه محمدخانی پس از رجحان تیمش برابر کربنات سدیم در لیگ برتر هندبال گفت: برابر یک تیم جوان به میدان رفتیم و بچه ها با انگیزه و برای پیروزی وارد میدان شدند و قول دادند با اختلاف زیاد به این رجحان برسند که این موضوع محقق شد. تیم حریف هم خوب بود و از نظر نفس پا به پای ما پیش آمد.

وی اضافه کرد: روزی که برای مسابقات آمدیم گروه اولی بودیم که تست کرونا دادیم و قرار شد تا ساعت 18 نتیجه را به ما خبر بدهند تا ترکیب تیم را تعیین کنیم. ساعت 9:45 شب به ما اطلاع رسانی شد و بچه ها خواب بودند. 7 بازیکن ما کرونا داشتند و مجبور بودیم اتاق ها را جا به جا کنیم و این باعث شد بچه هایی که کنار بازیکنان کرونایی بودند دچار استرس شوند.

سرمربی تیم هندبال مبارکه سپاهان یادآور شد: با اتفاقات شب گذشته ساعت 11 صبح مسابقه ما آغاز شد و این موضوع روی روح و روان بازیکنان اثر گذاشته بود. انتظار بود که نتیجه تست زودتر اعلام می شد تا ما می توانستیم برنامه ریزی کنیم چون 3 نفر از بازیکنان ما که تست کرونای آنها مثبت بود، از بازیکنانی بودند که در ترکیب اصلی قرار داده شده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمدخانی: انتظار داشتیم نتیجه تست کرونا زودتر اعلام می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدخانی: انتظار داشتیم نتیجه تست کرونا زودتر اعلام می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید