خبرنگاران پیمان اکبری: برابر تیمی با بازیکنان باتجربه و کادرفنی قوی پیروز شدیم

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، ارومیه- خبرنگاران- سرمربی شهرداری ارومیه گفت: امروز پیروز شدیم برابر تیمی با بازیکنان با تجربه و کادرفنی قوی بردی مهم کسب کنیم که این برد را مرهون آرامش بازیکنان هستم.

خبرنگاران پیمان اکبری: برابر تیمی با بازیکنان باتجربه و کادرفنی قوی پیروز شدیم

پیمان اکبری روز یکشنبه بعد از برد تیمش برابر تیم سایپا در هفته هفتم از رقابت های لیگ برتر والیبال کشور گفت: تیم سایپا تیم قدرتمندی با بازیکنان باتجربه و کادرفنی قوی است و تیم ما هم بعد از 2 شکست در دیدارهای قبلی، کار سختی برای بازگرداندن روحیه بازیکنان داشتیم با این حال خوشحالیم بازیکنانمان در تمام لحظات بازی، فعل خواستن را به خوبی صرف کردند.

وی اضافه کرد: مصدومیت مصطفی وند، میثم صالحی و مرتضی شریفی از بدشانسی های تیم در چند هفته اخیر بود و اعتقاد دارم قدرت اصلی تیم ما بیش از اینست و ما توان این را داریم که همانند این بازی با روحیه خوب و با آرامش به پیروزی دست یابیم.

سرمربی شهرداری ارومیه اضافه کرد: بازی بعدی ما به دلیل انحلال نماینده اراک لغو و هفته آینده با هورسان رامسر خواهد بود.

اکبری در پاسخ به احتمال متمرکز برگزار شدن لیگ امسال به دلیل شیوع کرونا گفت: هر تصمیمی که به نفع والیبال و ادامه لیگ باشد را تیم شهرداری می پذیرد.

در هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر امروز تیم شهرداری ارومیه در سالن 6 هزار نفری غدیر این شهر توانست مقابل میهمان خود سایپا با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

تیم شهرداری ارومیه با شکست سایپا به رده ششم صعود کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پیمان اکبری: برابر تیمی با بازیکنان باتجربه و کادرفنی قوی پیروز شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیمان اکبری: برابر تیمی با بازیکنان باتجربه و کادرفنی قوی پیروز شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید