خبرنگاران ونگر: فرصتی ایجاد کردیم تا فدراسیون ها از الگوهای یکدیگر بیاموزند

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، تهران- خبرنگاران- رییس توسعه فدراسیون جهانی گفت: قصد داریم فرصت هایی ایجاد کنیم تا برای مثال فدراسیون ها از الگوهای عملی یکدیگر بیاموزند.

خبرنگاران ونگر: فرصتی ایجاد کردیم تا فدراسیون ها از الگوهای یکدیگر بیاموزند

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، بیش از 200 فدراسیون فوتبال در دنیا در برنامه توسعه استعداد فیفا که در ژانویه سال 2020 توسط بخش توسعه دنیای فوتبال به ریاست آرسن ونگر، رییس توسعه دنیای فیفا آغاز شده است عضو شده اند.

در این برنامه تهیه تحلیل جامع کارآمدی اکوسیستم در فوتبال مردان و زنان از جمله تیم های ملی، لیگ های داخلی، پروژه های استعدادیابی و مدارس فوتبال به منظور حصول اطمینان از ایجاد فرصت برای هر بازیکن با استعداد جهت استفاده از پتانسیل ها می باشد.

آرسن ونگر، رییس توسعه فدراسیون دنیای فوتبال گفت: موفقیت این برنامه بر اساس ارتباطات خوب و تحلیل دقیق نیازهای هر فدراسیون است تا بتوانیم گزارشی بدهیم و حمایت های مناسب را ارائه کنیم. همچنین قصد داریم فرصت هایی ایجاد کنیم تا برای مثال فدراسیون ها از الگوهای عملی یکدیگر بیاموزند.

به دلیل رعایت موارد سلامت در دوران همه گیری کرونا، ابزارهای آنلاین در اجرای این برنامه بسیار مهم و کلیدی هستند. گروهی متشکل از 30 نفر کارشناس فیفا با ارزیابی های از راه دور به صورت پیمایشی و مصاحبه گزارش هایی از هر فدراسیون تهیه می نمایند و اکوسیستم فنی آنها را ترسیم می نمایند.

ونگر در این باره می گوید: به یاری تکنولوژی، فوتبال می تواند برخلاف فرایند مربوط به دوران دورکاری همچنان متحد بماند. ما از فدراسیون ها بازخوردهای مثبتی برای آغاز دریافت نموده ایم. فوتبال مسوولیت های آموزشی بسیاری دارد. برنامه توسعه استعداد فوتبال قصد ارائه فرصت به هر کودکی در دنیا را دارد. امیدواریم که بچه ها امروز بازیکنان رده بالای فردا بشوند یا حداقل فرصت دنبال کردن رویایشان را داشته باشند.

لازم به شرح است، در سال 2021، فیفا بر روی اجرای برنامه های فنی برای هر فدراسیون با درنظرگیری برطرف چالش های نهانی و به حداکثر رساندن مزیت هایی که هر فدراسیون دارا می باشد متمرکز خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ونگر: فرصتی ایجاد کردیم تا فدراسیون ها از الگوهای یکدیگر بیاموزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ونگر: فرصتی ایجاد کردیم تا فدراسیون ها از الگوهای یکدیگر بیاموزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید