تاریخ انتشار نسخه ی سوییچ No Mans Sky تعیین شد

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، کمپانی Hello Games به تازگی تاریخ انتشار بازی No Mans Sky را برای کنسول نینتندو سوییچ اعلام نموده است.

تاریخ انتشار نسخه ی سوییچ No Mans Sky تعیین شد

نینتندو سوییچ از همان ابتدای عرضه به عنوان مکانی برای بازی های مستقل و توسعه دهندگان آن ها شناخته شده است، اما اینکه یکی از بزرگترین بازی های مستقل موجود یعنی No Mans Sky روی این پلتفرم عرضه نشده بود، جای تعجب داشت. بازی علمی تخیلی استودیوی Hello Games پس از عرضه نه چندان پیروز، در طی چندین سال شرایط را برای خود کاملا تغییر داد و تبدیل به یک اثر مجذوب نماینده شده است. خبر خوب این است که به زودی دارندگان نینتندو سوییچ نیز می توانند آن را تجربه نمایند. این نسخه علاوه بر بازی، شامل تمام به روزرسانی ها و محتویاتی است که تا به امروز برای آن منتشر شده است.

No Mans Sky یک بازی در خصوص اکتشاف و بقا در یک دنیا بی نهایت بزرگ است. بازی با الهام از داستان های علمی تخیلی، کهکشانی را برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد که مملو از سیارات منحصربه فرد به همراه موجودات مختلف است. شما می توانید به هر کدام از این سیارات بروید و آن را کاوش کنید. در این میان می توانید سلاح، لباس و سفینه خود را ارتقا دهید و با جناح های مختلف ارتباط برقرار کنید.

نسخه سوییچ No Mans Sky به صورت فیزیکی و دیجیتالی در تاریخ 7 اکتبر 2022 (15 مهر 1401) عرضه خواهد شد. نسخه فیزیکی پلی استیشن 5 نیز در همان روز در دسترس قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد که نسخه های فیزیکی بازی به وسیله کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) توزیع خواهد شد. این بازی هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر شده است.

از طرفی نسخه پلی استیشن وی آر 2 بازی نیز تایید شده است. همانطور که احتمالا می دانید نسخه واقعیت مجازی بازی با به روزرسانی Beyond در اختیار دارندگان پلی استیشن وی آر و رایانه های شخصی نهاده شد. حال گفته شده که این ویژگی روی هدست نو سونی نیز قابل دسترسی خواهد بود و بازیکنان می تواند بهتر از قبل در کهکشان بزرگ بازی غرق شوند و در نبردهای فضایی شرکت نمایند. با این حال اینکه انتقال فایل های ذخیره بازی روی این هدست ممکن است یا خیر، فعلا تایید نشده است.

در ادامه می توانید ویدیوی کوتاهی که سازندگان بازی از اجرای No Mans Sky روی سوییچ ضبط نموده اند را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار نسخه ی سوییچ No Mans Sky تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار نسخه ی سوییچ No Mans Sky تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید