ببینید؛ تریلر تازه بازسازی رزیدنت اویل 4 از بازگشت حالت Mercenaries و یک دموی ویژه خبر می دهد

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، تریلر اخیر بازسازی رزیدنت اویل 4 در کنار نمایش بخش هایی از بازی از بازگشت حالت مورد علاقه هواداران یعنی The Mercenaries و بعلاوه یک نسخه دمو خبر داده است.

ببینید؛ تریلر تازه بازسازی رزیدنت اویل 4 از بازگشت حالت Mercenaries و یک دموی ویژه خبر می دهد

در نسخه اصلی نسخه چهارم رزیدنت اویل، وقتی بازیکنان بازی را به اتمام می رسانند، محتویاتی در دسترس قرار می گیرد. اول از همه حالت نیو گیم پلاس وجود دارد که به آن ها امکان می دهد که بازی را بار دیگر با تمام آیتم های قبلی خود دوباره تجربه نمایند. از طرفی دو داستان فرعی نیز با بازی شخصیت جانبی بازی ایدا وانگ نیز با عناوین Separate Ways و Assignment Ada نیز در دسترس است که ماجرای او را پس از اتفاقات اصلی بازی روایت می کرد. در نهایت، یک حالت محبوب دیگر به نام The Mercenaries وجود دارد.

حال به تازگی تریلر تازهی از بازسازی رزیدنت اویل 4 در آخرین قسمت State of Play نمایش داده شد در کنار داشتن نگاهی اجمالی به لیان کندی در حال کاوش در چندین محیط تازه و مواجهه با جک کراوزر (Jack Krauser) به عنوان یکی از پروتاگونیست های بازی، با اعلام بازگشت بخش The Mercenaries به خاتمه رسید. در حالی که هیچ بخشی از حالت بازی The Mercenaries نمایش داده نشد، اعلام آن هیجان انگیز است. این حالت پس از عرضه به عنوان محتوای قابل دانلود رایگان باز خواهد گشت. این تریلر بعلاوه تایید کرد که یک دموی ویژه از بازی به زودی منتشر می گردد.

لازم به ذکر است که علاوه بر نسخه استاندارد بازی یک نسخه دلوکس نیز هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است. نسخه دلوکس شامل محتوای اضافی در بازی، از جمله لباس، سلاح، نقشه گنج و غیره است. کسانی که نسخه استاندارد و دلوکس را پیش خرید می نمایند، نیز جوایزی در بازی دریافت می نمایند که شامل اسکین برای کیف اینونتوری و یک چارم برای کلت می گردد. این آیتم ها مزایای خاصی را در بازی ارائه می نمایند.

با بازگشت حالت محبوب ذکر شده، نسخه دمو و حالت واقعیت مجازی بازی که اخیرا اعلام شده، رزیدنت اویل 4 ظاهرا قرار است که بازگشتی پرشور داشته باشد و بسیاری از هواداران را راضی کند.

بازسازی رزیدنت اویل 4 در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: GameRant

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

20,200,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

3,259,920

تومان

بازی Minecraft Playstation 4 Edition مخصوص PS4

2,190,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر تازه بازسازی رزیدنت اویل 4 از بازگشت حالت Mercenaries و یک دموی ویژه خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر تازه بازسازی رزیدنت اویل 4 از بازگشت حالت Mercenaries و یک دموی ویژه خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید