بیگی نژاد: مسائل برق صنایع با برنامه ریزی وزارت نیرو به حداقل می رسد

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: حداقل کردن آثار مدیریت مصرف برق از جمله هدف های برنامه دولت است که به واسطه راهکار ها و اعلام های قبلی با صنایع تفاهم شده است.

بیگی نژاد: مسائل برق صنایع با برنامه ریزی وزارت نیرو به حداقل می رسد

هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار وبلاگ نهاد جامعه، ضمن اشاره به تامین انرژی در فصل گرم گفت: محدودیت تامین انرژی به واسطه دلایل متعدد کشور را ناچارا مجبور به اعمال محدودیت در تامین برق مشترکان می کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه دولت برای پوشش محدودیت برقی گفت: بر اساس اولویت تعیین شده دولت قصد دارد مدیریت مصرف را از صنایع و کشاورزی شروع کند و در گام بعدی با پرداخت مشوق های گسترده به مشترکان خانگی زمینه جلوگیری از شکل گیری محدودیت انرژی را فراهم آورد.

وی کنتور هوشمند را یکی از مهم ترین برنامه های وزارت نیرو تلقی کرد و اضافه کرد: با توجه به جلسات متعدد کمیسیون انرژی با وزارت نیرو، این وزارت خانه برنامه مدون و دقیق خود برای کاهش ناترازی برق را ارائه کرده که بخشی از این برنامه مرتبط با مدیریت مصرف صنایع است.

تفاهم وزارت نیرو با صنایع برای کاهش مسائل بخش صنعت

عضو کمیسیون انرژی مجلس در بیان برنامه دولت برای مدیریت مصرف صنایع گفت: حداقل کردن آثار مدیریت مصرف برق از جمله هدف های برنامه دولت است که به واسطه راه حل ها و اعلام های قبلی با صنایع تفاهم شده است.

بیگی نژاد در انتها گفت: جلوگیری از اقدامات غیربرنامه ریزی شده مشابه سال گذشته گام موثری در جهت کاهش مسائل اقتصادی صنعت در مواجهه با مدیریت مصرف برق است که از سوی وزارت نیرو دنبال می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیگی نژاد: مسائل برق صنایع با برنامه ریزی وزارت نیرو به حداقل می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیگی نژاد: مسائل برق صنایع با برنامه ریزی وزارت نیرو به حداقل می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید