بیشترین کاربران واتس اپ اهل کدام کشورند؟

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، به تازگی فهرستی از 12 کشوری که بیشترین کاربران اینستاگرامی در دنیا را دارند، منتشر شده است که نشان می دهد کاربران عربستان سعودی بیشترین استفاده را از پیغام رسان واتس اپ نموده اند.

بیشترین کاربران واتس اپ اهل کدام کشورند؟

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، به نقل از وب سایت statistia، در تازه ترین آمار ماهانه در سه ماهه پایانی سال گذشته 2017 میلادی، فهرستی از 12 کشور دنیا که دارای بیشترین تعداد کاربران پیغام رسان محبوب و پرطرفدار واتس اپ هستند، منتشر شده است که در آن، کاربران عربستانی رتبه نخست را در استفاده از این پیغام رسان سبز رنگ کسب نموده اند.

در زیر، فهرستی از بیشترین تعداد کاربران واتس اپ در دنیا را مشاهده می کنید:

1. عربستان سعودی

2. مالزی

3. آلمان

4. برزیل

5. مکزیک

6. ترکیه

7. آفریقای جنوبی

8. اندونزی

9. هند

10. فرانسه

11. استرالیا

12. کانادا

در این فهرست عربستان سعودی با اختصاص دادن سهم بیش از 73 درصد از جمعیت کاربرانش، مالزی با بیش از 68 درصد و آلمان با 65 درصد از کاربرانش، به ترتیب در صندلی های نخست، دوم و سوم جای گرفته اند.

اپلیکیشن پیغام رسان واتس اپ در سال 2016 میلادی، محبوب ترین و پرکاربردترین پیغام رسان توسط کاربران در سراسر دنیا شناخته شد. این پیغام رسان همچنین با توجه به اینکه از سیستم رمزنگاری پیشرفته end-to-end encryption بهره می برد، از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است بدین گونه که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و این طور که گزارش های منتشر شده عنوان می نمایند، مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

شرکت فیس بوک با در اختیار دریافت و تصاحب شرکت واتس اپ در سال 2014، 19 میلیارد دلار کسب کرد و از آن موقع تا به امروز نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید بدنبال جذب و حفظ هواداران این پیغام رسان محبوب بوده است.

بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده توسط واتس اپ، این اپلیکیشن پیغام رسان دارای حدود 1.3 میلیارد کاربر در سراسر دنیا است.

این پیغام رسان محبوب در ماه سپتامبر سال گذشته 2017 میلادی به رکوردی بی سابقه در میان شبکه های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از 800 میلیون کاربر فعال در ماه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیشترین کاربران واتس اپ اهل کدام کشورند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین کاربران واتس اپ اهل کدام کشورند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید