آپدیت تازه Baldurs Gate 3 گیم پلی بازی را دگرگون می نماید

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، طبق اطلاعات جدیدی که استودیو لاریان (Larian) اعلام نموده، پچ یا همان بهینه ساز پنجم بازی دروازه های بالدور 3 (Baldurs Gate 3) قرار است بهبودها و ویژگی های جدیدی را به بازی اضافه کند و حتی عمق آن را توسعه دهد.

آپدیت تازه Baldurs Gate 3 گیم پلی بازی را دگرگون می نماید

بازی Baldurs Gate 3 مدتی است که در حالت دسترسی زودهنگام (Early Access) به سر می برد و هواداران سیاهچاله ها و اژدهایان را مشتاقانه به خود جذب نموده است. به تازگی آن ها در جریان سومین مجموعه ویدیوهای Panel from Hell که برای اعلام جزییات بیشتری از بازی برگزار می گردد، اطلاعاتی درباره آپدیت بعدی این اثر و کارهایی که آن ها در پشت صحنه انجام می دهند تا Baldurs Gate 3 را از حالت دسترسی زودهنگام خارج نمایند.

نوترین آپدیت بازی که همین امروز منتشر شده است، به چند شیوه کلیدی تغییرات قابل توجهی در گیم پلی بازی Baldurs Gate 3 اعمال نموده است. این تغییرات گستره زیادی را شامل می گردد و به چیزهایی از جمله تمرکز بیشتر روی نقش آفرینی گرفته تا تغییراتی در هوش مصنوعی بازی مربوط است.

بر اساس گفته های استودیو لاریان، به روزرسانی آینده به بازیکنان اختیارات بیشتری در رابطه با مهارت های شخصیت های آن ها خواهد داد. سیستم Active Roll به بازیکنان اجازه می دهد که از طلسم ها (اسپل های) خاصی استفاده نمایند و قدرت های مخصوصی را در مجموعه حرکت ها اعمال نمایند. با پیوند با دیگر آپدیت های رابط کاربری، این سیستم به بازیکنان اجازه می دهد که هرگونه اصلاح و بهبود روی این حرکت ها را به وسیله رابط کاربری به شکل بهتری مشاهده نمایند.

یکی دیگر از ویژگی های نو Camp Supplies نام دارد. این ویژگی نو باعث می گردد که در خصوص زمان فعال سازی Long Rest بیشتر و به صورت استراتژیکی تفکر کنید. اکنون با ایجاد یک اردوگاه، به تجهیزات و تدارکاتی احتیاج دارید. تا به امروز به تمامی غذاها یا چیزهایی که در بازی پیدا نموده اید، توجه داشته اید؟ از اکنون برای استراحت طولانی و کامل و ایجاد اردوگاه به آن ها احتیاج خواهید داشت. در کنار این موضوع، اردوگاه های کوچک تری هم با نام Mini Camp معرفی شده اند که به بازیکنان شیوه متفاوتی از استراحت کردن را نسبت به اردوگاه های معمولی نشان می دهد.

ویژگی مجذوب کننده دیگری هم با این آپدیت اضافه شده است. بازیکنان همواره در هنگام خلق شخصیت می توانستند پیش زمینه ای برای شخصیت خود معین نمایند. از این به بعد، هر کدام از شخصیت ها با توجه به این پیش زمینه ها و نقش ها مجموعه مأموریت های کوچک مخفی و مجذوب کنندهی به نام Background Goals خواهند داشت.

همان طور که اشاره شد، آپدیت نو بازی تغییراتی را در هوش مصنوعی Baldurs Gate 3 اعمال می نماید. طبق گفته های لاریان، این تغییرات قابل توجه و جدی خواهند بود. این تغییرات باعث می شوند که دشمنان باهوش تر شوند و دشمنانی که سلاحی در اختیار ندارند، بتوانند سلاح بردارند یا حتی گابلین ها قادر باشند به همدیگر معجون سلامتی اهدا نمایند. لاریان بعلاوه اشاره نموده است که یارهای همراه شما هم رفتار معقول تری برای محافظت از خود نشان خواهند داد.

در انتها رویداد استودیو لاریان وعده از چیزهای مجذوب کننده تر دیگر و غیرمنتظره ای داد. آن ها اعلام کردند: تعداد زیادی بهبود دیگر در پچ 5 بازی وجود خواهد داشت که شامل چیزهای مثل حالت حمله غیر کشنده، دیالوگ ها به سبک قدیمی بازی ها اشاره و کلیک و البته محتوای داستانی بسیار مجذوب کنندهی که در خصوص یکی از شخصیت های خاص گروه است.

این آپدیت اکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و علاقه مندان می توانند از ویژگی های آن بهره ببرند.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت تازه Baldurs Gate 3 گیم پلی بازی را دگرگون می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت تازه Baldurs Gate 3 گیم پلی بازی را دگرگون می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید