کتاب قرمزِ جیمز پترسون در فهرست پرفروش ها

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می نماید. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

کتاب قرمزِ جیمز پترسون در فهرست پرفروش ها

تپه ای که از آن بالا می رویم نوشته آماندا گورمن در هفته اول انتشار در صندلی اول پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. این کتاب شامل شعری است که گورمن، شاعر جوان آمریکایی در روز تحلیف جو بایدن، رییس جمهور جدید آمریکا خواند. گورمن در مراسم تحلیف 22 ساله بود و به جوان ترین شاعری تبدیل شد که در مراسم تحلیف شعر خوانده است.

کتاب قرمز نوشته جیمز پترسون و دیوید الیس نیز در هفته اول انتشار پیروز به حضور در رتبه دوم شدند. دومین کتاب از مجموعه معمایی پرفروش کتاب سیاه بار دیگر درباره کاراگاه بیلی هارنی و ماجراهایش است که این بار به جست وجوی گذشته خودش می پردازد.

چهار باد نوشته کریستین هانا پس از گذشت نه هفته در صندلی سوم نهاده شد. السا در یک دوراهی عظیم گیر نموده است و باید بین سفر به غرب و حفظ خانواده و مزرعه یکی را انتخاب کند.

کتابخانه نیمه شب نوشته گریس هیگ این هفته در رتبه چهارم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. کتابخانه ای بین مرگ و زندگی وجود دارد که در آن به شما می گوید یک انسان می تواند چند نوع زندگی مختلف را تجربه کند. وقتی نورا سید خود را در این کتابخانه می بیند احساس می نماید وظیفه دارد اتفاقی که سال ها پیش اتفاق افتاده است عوض کند و این بار تصمیم بهتری بگیرد.

جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند نوشته دِلیا اُوِنز پس از گذشت 124 هفته بار دیگر به فهرست پرفروش ها بازگشت. این هفته کتاب خانم اُونز در صندلی پنجم پرفروش های نیویورک تایمز واقع شده است. داستانی هیجان انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال ها به تنهایی در جنگل زندگی نموده است ناگهان متهم به قتل می گردد و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب اخیراً با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.

بُرد نوشته هارلن کوبن این هفته پیروز شد در رتبه ششم قرار بگیرد. هورن لاکوود سوم پرونده های اف بی آیِ مربوط به خانواده خود را پیدا نموده است و کوشش می نماید از اتفاقات چند دهه مختلف مطلع گردد.

بعداً نوشته استفن کینگ این هفته در رده هفتم نیویورک تایمز واقع شده است. استفن کینگ داستان پلیس دیگری را روایت می نماید. در این داستان کاراگاه های پلیس از پسر یک مادر مجرد درخواست می نمایند تا از استعداد غیرطبیعی خود بهره بگیرد تا یک قاتل مرموز را پیدا نمایند.

کلارا و خورشید نوشته کازوئو ایشی گورو این هفته در رتبه هشتم نهاده شد. این کتاب اولین داستان از سال 2017، که در آن برنده جایزه نوبل ادبیات شد، اشت و خوانندگان را با تکنولوژی پیشرفته آینده آشنا می نماید که پر از عناصر پادآرمان شهری است. داستان بر حول محور دوستی مصنوعی به نام کلارا می چرخد. کلارا از دیدگاه خود در یک فروشگاه دنیا را مشاهده می نماید. داستان جدید ایشی گورو نیز مانند داستان های پیشین به پرسش هایی درباره عشق و انسانیت از زاویه دیدی خاص پاسخ می دهد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب قرمزِ جیمز پترسون در فهرست پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب قرمزِ جیمز پترسون در فهرست پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید