وزنه برداری نوجوانان دنیا، یک مدال برنز؛ حاصل کوشش 2 نماینده ایران در دسته 59 کیلوگرم دختران

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، سیده غزاله حسینی در حرکت دوضرب رقابت های دسته 59 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان دنیا صاحب مدال برنز دنیا شد.

وزنه برداری نوجوانان دنیا، یک مدال برنز؛ حاصل کوشش 2 نماینده ایران در دسته 59 کیلوگرم دختران

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، تیم دختران ایران امروز (آدینه) در رقابت های دسته 59 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان دنیا دو نماینده داشت که هر دو عملکرد نسبتاً خوبی در حرکت یک ضرب داشتند.

فاطمه کشاورز در یک ضرب پیروز به مهار وزنه های 65، 72 و 76 کیلوگرمی شد و در صندلی چهارم نهاده شد و سیده غزاله حسینی هم وزنه های 65، 71 و 74 کیلوگرم را بالای سر برد و ششم شد.

در دوضرب، سیده غزاله حسینی در حرکت اول پیروز به مهار وزنه 82 کیلوگرم شد، اما در حرکت دوم وزنه 91 کیلوگرم را انداخت. او در حرکت سومش پیروز به مهار وزنه 94 کیلوگرمی شده و با همین رکورد، مدال برنز دوضرب را به خود اختصاص داد. او در مجموع با رکورد 168 کیلوگرم چهارم شد.

بعلاوه فاطمه کشاورز کار خود را در دوضرب با وزنه 86 کیلوگرم آغاز کرد که پیروز به مهار این وزنه شد، اما در حرکت دوم و سوم وزنه 93 کیلوگرم را انداخت تا کارش با همان 86 کیلوگرم در دوضرب و اسم هفتمی تمام گردد. او با رکورد 162 کیلوگرم در مجموع هم در صندلی ششمی نهاده شد.

وزنه بردار کلمبیا در این دسته با رکورد 181 کیلوگرم قهرمان شد و دو وزنه بردار تایلند با مهار وزنه های 180 و 170 کیلوگرمی دوم و سوم شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وزنه برداری نوجوانان دنیا، یک مدال برنز؛ حاصل کوشش 2 نماینده ایران در دسته 59 کیلوگرم دختران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری نوجوانان دنیا، یک مدال برنز؛ حاصل کوشش 2 نماینده ایران در دسته 59 کیلوگرم دختران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید