صنایع آزاد مازندران آماده تکرار قهرمانی است، یزدانی دوست داشت به تیم یاری کند

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران گفت: درست است راه سختی پیش رو داریم اما برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مسابقات لیگ برتر آماده هستیم.

صنایع آزاد مازندران آماده تکرار قهرمانی است، یزدانی دوست داشت به تیم یاری کند

هادی حبیبی مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: رضا یزدانی قهرمان عنواندار کشتی دنیا و سرمربی تیم صنایع مازندران با وجود همه مسائل و سختی هایی که وجود داشت تمام کوشش خود را به کار گرفت تا تیمی را در قواره قهرمانی جمع و جور کند. به همین دلیل نیز با همدلی و اتحادی که در تمام اعضای تیم وجود دارد آماده رسیدن به موفقیتی دوباره در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد هستیم.

وی درباره حضور حسن یزدانی در تیم صنایع مازندران گفت: حسن یزدانی مرد 8 مداله کشتی ایران طی صحبتی که با سرمربی تیم داشت تصمیم گرفت برای یاری به تیم شهرش کنار سایر بچه ها باشد و واقعا اولویت او مبلغ قرارداد نبود. دوست داشت کشتی بگیرد و به تیم یاری کند.

قهرمان سابق آسیا تاکید نمود: تیم صنایع همانند سال گذشته به تعهدات اقتصادی خود پایبند است و ما مثل بعضی تیم ها که صرفا رقمی را اعلام می نمایند و بعد کشتی گیر برای گرفتن حقش باید به شکایت متوسل گردد نیستیم، به طور حتم سال جاری هم با همه کشتی گیران تسویه حساب کامل خواهیم کرد.

حبیبی با اشاره به برنامه های تیم صنایع، مطرح نمود: از روز 18 مهرماه اردوی آماده سازی ما شروع می گردد و کوشش خواهیم کرد با برترین عملکرد ابتدا از گروه خود صعود کنیم. بعد از آن با رسیدن به ملاقات فینال قهرمانی سال گذشته را تکرار می کنیم.

تیم صنایع در گروه B رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد با تیم های ستارگان ساری، شهدای پاس ساری و مقاومت البرز هم گروه است و روز 29 مهرماه به مصاف تیم شهدای پاس خواهد رفت.

وبلاگ نهاد جامعه ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صنایع آزاد مازندران آماده تکرار قهرمانی است، یزدانی دوست داشت به تیم یاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنایع آزاد مازندران آماده تکرار قهرمانی است، یزدانی دوست داشت به تیم یاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید