ناکامی کارلوس کی روش، خشم فراعنه را برانگیخت

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، کسب عنوان چهارم جام ملت های عرب و شکست مصر برابر تیم های تونس و قطر خشم کارشناسان ورزشی این کشور را برانگیخته و آنان خواهان اخراج این مربی پیش از آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شدند. تیم مصر شب گذشته با شکست پنج بر سه برابر مصر در ضربات پنالتی به عنوان چهارم جام ملت های عرب رسید.

ناکامی کارلوس کی روش، خشم فراعنه را برانگیخت

روزنامه الاهرام مصر در گزارشی با اشاره به هجمه ها علیه کی روش نوشت: مرد پرتغالی روز های سختی را تجربه می نماید.

در ادامه این گزارش نقل قول هایی از بزرگان ورزش مصر علیه کی روش نیز منتشر شده است. رضا عبدالعال بازیکن سابق تیم ملی فوتبال مصر بعد از این شکست با بیان اینکه حسام حسن برترین گزینه برای سرمربیگری مصر است گفت: من خواهان اخراج مرد پرتغالی هستم و آمدن حسن می تواند انگیزه و روحیه جنگندگی را به تیم ملی برگرداند. کی روش در تیم ملی فوتبال مصر چیزی از خود نشان نداده و کارنامه او خالی از موفقیت است. او در ایران و کلمبیا نیز بدون هیچ موفقیتی اخراج شد.

البته تنها عبدالعال نیست که خواهان اخراج کی روش از مصر شده بلکه خالد عبدالعزیز وزیر ورزش سابق مصر نیز کی روش را مربی در حد تیم ها پایه دانست و بیان کرد: ردای مربیگری تیم ملی فوتبال مصر برای مرد پرتغالی گشاد است او باید در تیم المپیک مربیگری کند.

باخت ادبیات کی روش را تغییر داد

سایت اسپورت مصر بعد از شکست این کشور برابر قطر نوشت: کی روش بعد از ناکامی برابر قطر و کسب عنوان چهارم خطاب به بازیکنان تیم ملی مصر گفت: شما امروز تیمی را که در اروپا و آمریکا آماده شده بود اذیت کردید و آن ها را در تنگنا قرار دادید.

تغییر لحن کی روش در تیم ملی مصر در حالی است که وی سال های گذشته در ایران نیز بار ها در توجیه ناکامی خود به این گونه فرافکنی ها روی آورده بود. البته وی در ملاقات نیمه نهایی برابر تونس که به باخت این تیم منجر شد به علیرضا فغانی داور ایرانی تاخت و شب گذشته نیز داور آرژانتینی را مقصر ناکامی دانست.

وی درباره داور ملاقات تیم های فوتبال قطر و مصر گفت: در طول عمرش چنین عملکرد ضعیفی از داوری ندیده است.

منبع: فرارو

به "ناکامی کارلوس کی روش، خشم فراعنه را برانگیخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی کارلوس کی روش، خشم فراعنه را برانگیخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید