سوپر خوک های بسیار باهوش در حال حمله به آمریکا هستند

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، خوک ها وحشی تهدیدی برای حیات وحش بومی هستند و ممکن است ریشه کن کردن آنان سخت باشد. توسعه خوک ها تنها در سالیان اخیر افزایش یافته است. جمعیت یک نژاد هیبریدی از سوپر خوک ها که ترکیبی از خوک اهلی و گراز وحشی می باشد در کانادا رو به افزایش است و اکنون در حال حرکت به سوی ایالات متحده هستند.

سوپر خوک های بسیار باهوش در حال حمله به آمریکا هستند

به گزارش فراو به نقل از پایپولار مکانیک، این خوک ها در اصل برای یاری به رشد خوک های پرورشی و تحمل دمای سرد کانادا هیبریدی و دو نژادی شده بودند. با این وجود، افت بازار در حدود دو دهه پیش سبب شد تا بعضی از پرورش دهندگان خوک اجازه دهند خوک های هیبریدی شان آزاد شوند. اکنون این سوپر خوک ها در حال حرکت به سوی جنوب هستند و احتمالا به سمت مونتانا، داکوتای شمالی، مینه سوتا و میشگیان در ایالات متحده امریکا می روند.

شاید بپرسید خب، مشکل چیست؟ واقعیت آن است که ریشه کن ساختن سوپر خوک ها کار دشواری است. رایان بروک رئیس پروژه تحقیقات کانادایی بر روی خوک های وحشی دانشگاه ساسکاچوان در کانادا می گوید: این که این خوک ها می توانند در چنین آب و هوای سردی زنده بمانند یکی از شگفتی های بزرگ ماجراست.

تحمل سردی به وسیله خوک های هیبریدی بدان معناست که آنان به خوبی قابلیت زنده ماندن را دارند. این در حالیست که سایر گونه های بومی از چنین قابلیتی برخوردار نیستند. بروک می افزاید: خوک های وحشی از هر چیزی تغذیه می نمایند. آنان چندین تُن جوجه غاز و جوجه اردک را در فصل بهار می بلعند. آنان می توانند یک گوزن دم سفید و حتی یک انسان بالغ را از بین ببرند. در واقع، آنان هر جنبنده ای را که می بینند با خود می گویند: وای! این چیزی است که می توانیم شکار کنیم. در نتیجه، این خوک ها تهدیدی برای گوزن های دم سفید، گوزن شمالی و مرغابی ها هستند. ناگفته نماند که آنان به زمین های زراعی نیز آسیب وارد می سازند. جنبه منفی این حیوانات بیش از هر مزیتی است که می توانند به عنوان گونه ای قابل شکار شدن داشته باشند.

سوپر خوک ها پیش تر از مرز بین المللی عبور نموده اند و دست کم در داکوتای شمالی وارد ناحیه مرزی شده اند. انتظار می رود این اتفاق در ابعادی بزرگتر رخ دهد، زیرا جمعیت خوک های هیبریدی در حال افزایش هستند. این خوک ها در طول شبانه روز پراکنده شده و یافتن شان دشوارتر می گردد. آنان بعضی اوقات الگوی حرکت شان را تغییر می دهند و به سوی جنگل ها یا تالاب ها عقب نشینی می نمایند.

منبع: فرارو

به "سوپر خوک های بسیار باهوش در حال حمله به آمریکا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپر خوک های بسیار باهوش در حال حمله به آمریکا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید