بلو اسمارت، تنها یک چمدان نیست!

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، از این چمدان نباید به راحتی گذشت

یکی از دغدغه های هر مسافری می تواند مربوط به چمدان باشد، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که چمدانمان در خطوط هوایی گم شده یا شخص اشتباهی آن را برداشته است و بطور کل نگههداری از چمدان و وسایل آن می تواند کاری پر دردسر باشد که از لذت سفرمان می کاهد. اما یک تکنولوژی نو می تواند ما را نجات دهد و آن bluesmart است که قرار است کار را برای ما ساده کند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

بلو اسمارت، تنها یک چمدان نیست!

ممکن است حواستان به وزن چمدان و ساک دستی خود نباشد و به علت اضافه وزن مجبور شوید، ساک دستی را به قسمت باربری هواپیما تحویل دهید. اما قابلیت بلو اسمارت این مشکل را به راحتی حل می نماید بطوری که این چمدان نقش ترازو را پیدا می نماید و شما می توانید با قرار داردن وسایل خود در این چمدان به وسیله اپلیکیشن مرتبط، وزن دقیق آن را بدانید.

اپلیکیشن استفاده شده از امنیت فوق العاده بالایی برخورداز هست و شما می توانید بدون نگرانی از فراموش کردن رمز یا گم کردن قفل چمدان، آن زا با این اپلیکیشن باز و بسته کنید.

از دیگر مزیت های آن باطری درونی آن است که این چمدان با کمترین باتری مدت زیادی کار می نماید و با استفاده از پورت usb آن می توانید لوازم خود را شارژ کنید.

یه ویژگی خیلی خوب دیگه این چمدون اینه که می تونید محل دقیق چمدونتون رو بعد از گم کردنش در نقشه ببینید. این یعنی خیلی از احتمالات دزدی، گم شدن و جابجایی بارها موقع تحویل گرفتن چمدون ها جلوگیری میشه و همواره خیالتون راحته که از موقعیت مکانی وسایلتون با خبر هستید. با وجود داشتن اپلیکیشن روی گوشی خودتون، میتونید نگران باز شدن ساک و از دست رفتن وسایلتون هم نباشید، چون این چمدون به این سادگی ها باز نمیشه. بدیهیه که این کارکرد به وسیله جی پی اس به کار گذاشته در چمدون انجام میشه.

چمدون های هوشمند بلواسمارت از یه ایده خلاقانه آغاز شد و حالا به وسیله وب سایت هایی که به وسیله پیش فروش کردن محصولات برای فراوری نماینده ها سرمایه جمع آوری می نمایند، به مرحله اجرا و توسعه رسیده. یه گروه خلاق و پرکوشش پشت این چمدون قرار داره و میتونید از کیفیت و کارکرد محصول اطمینان داشته باشید. البته هنوز مرحله ساخت این چمدون ها تموم نشده و تا تحویل گرفتن محصول، چیزی حدود 6 ماه مونده. قیمت پیش خرید هر یک از این چمدونها 270 دلاز هست، اما بعد از مرحله فراوری، این قیمت ممکنه به 450 دلار برسه.

این هم از یه ایده خلاقانه دیگه که در اون تکنولوژی به یاری زندگی ها اومده. با یه فکر نو و کمی کوشش، میشه خیلی از مشکلاتی که هر روز باهاشون دست و پنجه نرم می کنیم رو از سر راه برداریم.

منبع: الی گشت

به "بلو اسمارت، تنها یک چمدان نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلو اسمارت، تنها یک چمدان نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید