اهدای کبد یک فوتبالیست به مادرش

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، این بازیکن جوان زیر تیغ جراحی رفت و 70 درصد کبدش را در اختیار پزشکان قرار داد تا آن را به مادرش لیلیانا پیوند بزنند. این بازیکن می گوید که مادرش 13 سال بیمار بوده است و تا کنون بدنش سه بار پیوند کبد اهداکننده را پس زده است. قبلا برادرش و همسرش اهداکنندگان بودند و در نهایت خودش پذیرفت که کبدش در اختیار مادرش قرار بدهد. روبرت خیلی راحت پذیرفت که قید فوتبال را بزند و به استانبول سفر کرد تا به مادرش یاری کند.

اهدای کبد یک فوتبالیست به مادرش

حالا و پس از چند ماه، لیلیانا همچنان به درمان ادامه می دهد و روبرت در شرایط خوبی برای بازگشت به فوتبال است. وی می گوید: کبدم دو ماه پس از عمل دوباره خودش را ریکاوری کرد. ترجیح می دهم که از من قهرمان ساخته نشود، کاری را انجام دادم که هر آدمی که در یک خانواده خوب بزرگ شده باشد، آن را انجام می دهد. مادرم به من زندگی داد و من هم به افزایش عمرش یاری کردم.

مهاجم بوسنیایی در تیم سیبالیا در لیگ دسته دو کرواسی بازی می نماید. وی البته تجربه حضور در اکادمی آلاوز در سال 2018 را هم دارد. او حالا کاملا درمان شده و آماده بازگشت به فوتبال است. وی اضافه کرد: حس خیلی خوبی دارم. انگیزه بالایی دارم. روحیه ام بالاتر از همواره است. اتفاقاتی که رخ داد، به من روحیه داد و آماده روزهای بزرگ هستم.

منبع: فرارو

به "اهدای کبد یک فوتبالیست به مادرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای کبد یک فوتبالیست به مادرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید