امید آبی ها به دستان رشید برای توقف پرسپولیس

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، رشید مظاهری انگیزه زیادی برای خودنمایی مقابل پرسپولیس دارد؛ او با شرایط خوب آماده این مسابقه شده است.

امید آبی ها به دستان رشید برای توقف پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نهاد جامعه بدون تردید یکی از چهره های ویژه مسابقه پیکان و پرسپولیس رشید مظاهری است؛ گلر سابق استقلال اگرچه در این تیم مدت طولانی بازی نکرد، اما همیشه علاقه خود به تیم آبی تهران را مخفی ننموده و نزد بسیاری از هواداران استقلال نیز محبوب است.

در چنین شرایطی تقابل مظاهری با پرسپولیس یکی از اتفاقات مهم بازی حساس عصر شنبه خواهد بود. رشید در نیم فصل لیگ برتر برای آنکه از حواشی و هیاهو ها دور باشد، پیکان را انتخاب کرد. او در مدتی که برای پیکان به میدان رفته، شرایط خوبی از نظر فنی داشته و آمار خوبی نیز از نظر گل نخوردن ثبت نموده است.

رشید تا به امروز در 12 مسابقه لیگ برتر برای پیکان بازی نموده و 6 بار دروازه اش را بسته نگه داشته؛ با احتساب یک کلین شیت او با پیراهن سپاهان در فصل جاری او حالا با 7 کلین شیت در بین برترین گلر های لیگ حضور دارد. از سوی دیگر با توجه به شرایطی که جوان ترین تیم لیگ برتر دارد، می توان اینطور برداشت کرد که عملکرد این دروازه بان درون چارچوب خودروسازان مطلوب بوده است.

با وجود همه مسائل مطرح شده، اما بازی با پرسپولیس برای رشید یک تقابل خاص محسوب می گردد. او که با پیراهن استقلال و تیم های دیگر بار ها جلوی پرسپولیس قرار گرفته، اما همچنان انگیزه زیادی در این مصاف دارد و این را می گردد از تصاویر تمرینات او در روز های گذشته متوجه شد.

این دروازه بان باتجربه با روحیه بالا کارش را در تمرینات پیکان جلو برده و در بازی با پرسپولیس اهداف بزرگی را دنبال می نماید. او به عنوان یک استقلالی علاوه بر اینکه دوست دارد به تیم خودش یاری کند و دروازه اش را بسته نگه دارد، بدش نمی آید با ایستادگی جلوی پرسپولیس به آبی ها نیز برای کسب جام امید دوباره ای بدهد. اتفاقی که البته با کوشش همه بازیکنان پیکان و آمادگی رشید احتمال رخ دادنش وجود دارد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امید آبی ها به دستان رشید برای توقف پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید آبی ها به دستان رشید برای توقف پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید