احتمال دوری 4 تا 6 ماهه پیکه از میادین فوتبال

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، مدافع حرفه ای تیم فوتبال بارسلونا به دلیل آسیب دیدگی در بازی با اتلتیکومادرید، ممکن است بازی های زیادی را از دست بدهد.

احتمال دوری 4 تا 6 ماهه پیکه از میادین فوتبال

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، تیم فوتبال بارسلونا در حالی شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته دهم لالیگای اسپانیا در استادیوم متروپولیتانو با نتیجه یک - صفر مغلوب اتلتیکومادرید شد و سومین شکست فصل خود در این رقابت ها را تجربه کرد که دو مصدوم هم در خاتمه این ملاقات روی دست رونالد کومان ماند.

جرارد پیکه پس از برخورد با کوریا از ناحیه زانو مصدوم شد و در دقیقه 62 جای خود را به سرجینیو دِست داد. باشگاه بارسلونا پس از این بازی با انتشار بیانیه ای گفت این مدافع 33 ساله از ناحیه زانوی راست دچار پیچ خوردگی شده و برای تعیین شدن میزان دقیق مصدومیت او باید آزمایش های تکمیلی انجام گردد.

در این بین نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا که به باشگاه بارسلونا نزدیک است، اطلاع داد با توجه به نتایج تست های اولیه ممکن است پیکه به عمل جراحی احتیاج داشته باشد که در این صورت او را به مدت 4 تا 6 ماه به دور از میادین فوتبال نگه خواهد داشت. با این شرایط ممکن است باشگاه بارسلونا در ماه ژانویه نسبت به جذب یک مدافع اقدام کند.

همچنین باشگاه بارسلونا در تشریح شرایط سرخی روبرتو که به دلیل مصدومیت در وقت های تلف شده نیمه دوم بازی با اتلتیکومادرید از زمین بازی خارج شد، گفت که او از ناحیه کشاله ران پای راست خود آسیب دیده است. بارسلونا مدت زمان دوری مدافع 28 ساله اش از مستطیل سبز را هنوز اعلام نکرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ نهاد جامعه بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احتمال دوری 4 تا 6 ماهه پیکه از میادین فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال دوری 4 تا 6 ماهه پیکه از میادین فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید