آمار تازه مبتلایان و جان باختگان کرونا در دنیا

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، بر اساس آمار تازه سازمان دنیای بهداشت، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا به 229 میلیون نفر نزدیک شده است.

آمار تازه مبتلایان و جان باختگان کرونا در دنیا

به گزارش ، بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز وابسته به سازمان دنیای بهداشت، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا به 228 میلیون و 906 هزار و 966 نفر، تعداد جانباختگان به 4 میلیون و 699 هزار و 138 نفر و تعداد بهبودیافتگان به 205 میلیون و 497 هزار و 55 نفر افزایش یافته است.

ده کشور نخست دنیا در ابتلا به ویروس کرونا

تا این لحظه آمریکا با بیش از 42 میلیون نفر، هند با بیش از 33 میلیون نفر، برزیل با بیش از 21 میلیون نفر و روسیه و انگلیس با بیش از 7 میلیون نفر و فرانسه و ترکیه با بیش از 6 میلیون نفر در صدر جدول دنیای بیشترین مبتلایان به بیماری کووید-19 قرار دارند.

در این جدول تعداد کل مبتلایان در ستون Total Cases، تعداد کل جان باختگان در ستون Total Deaths و آمار کل بهبودیافتگان در ستون Total Recovered قرار گرفته اند.

ویروس کرونا در دسامبر 2019، برای اولین بار در شهر ووهان در استان هوبی چین مشاهده شد؛ تا اوایل سال 2020، تقریبا بیشتر کشور های دنیا با موارد ابتلا به کرونا در کشور خود روبرو شدند و در نهایت در 11 مارس سال 2020، سازمان دنیای بهداشت، همه گیر بودن این بیماری را تائید کرد. در ابتدا ادعا شد که این بیماری در آزمایشگاه ساخته شده است، اما بعدا سازمان دنیای بهداشت گفت این بیماری منشا حیوانی دارد و ژنوم آن کاملا طبیعی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آمار تازه مبتلایان و جان باختگان کرونا در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار تازه مبتلایان و جان باختگان کرونا در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید