اخبار مجلس

واردات خودروهای دست دوم از منطقه ها آزاد چقدر عایدی عاید دولت می نماید؟

دو روز گذشته بود که سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست هیئت دولت خبر از نهایی شدن طرح صدور مجوز پلاک ملی برای خودروهای منطقه ها آزاد داد.

18 بهمن 1401

شی جینپینگ از بایدن خواسته بود مانع سفر پلوسی به تایوان گردد

واشنگتن پست گزارش داد، رئیس جمهوری چین در جریان گفت وگوی تلفنی خود در 28 ژوئیه از جو بایدن خواست تا از سفر نانسی پلوسی به تایوان جلوگیری کند، اما این خواسته رد شد و بایدن نسبت به اقدامات تحریک آمیز پکن در صورت انجام این سفر هشدار داد.

4 شهریور 1401

ارز ترجیحی در بودجه 1401 حدف نشده است ، دولت می تواند کالا ها را بر اساس نرخ نیمایی وارد کند

رئیس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت: تا به امروز هیچ تصمیمی برای حذف ارز ترجیجی برای کالاهای اساسی گرفته نشده است.

3 تیر 1401

راهکارهای ایجاد شهرک صنعتی دارویی جنوب کشور آنالیز شد

خبرنگاران/فارس نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، نماینده مردم سپیدان و بیضا، رئیس سازمان صمت و رئیس شرکت شهرکهای صنعتی فارس در بازدید از شهرک صنعتی دارویی در حال ساخت بیضا،...

30 اردیبهشت 1401

فوتبال ایران ورشکسته شده است؛ 10 الی 15 سال قبل باید باشگاه ها خصوصی می شدند

تهران (پانا) - مشاور وزیر ورزش و جوانان معتقد است فرایند خصوصی سازی در ورزش ایران به این شرط پیروز خواهد بود که موضوع درآمدزایی و به خصوص حق پخش حل گردد.

28 بهمن 1400

760 هزار معلم تحت پوشش رتبه بندی قرار می گیرند

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه 760 هزار معلم تحت پوشش رتبه بندی قرار می گیرند، گفت حداقل دریافتی معلمان 8 میلیون و 80 هزار تومان و حداکثر دریافتی بالای 16 میلیون خواهد بود؛ کتاب، مقاله، پژوهش، سابقه آموزشی و مدرک امتیاز دارد...

14 بهمن 1400

موافقت آ.سه.آن با پیوستن ایران به این سازمان

توجه ایران به این منطقه در حال رشد می تواند منافع کشور را در پی داشته باشد و مانع پیشی گرفتن رقبای ایران در صحنه منطقه جنوب شرق آسیا گردد. از همین رو ایران در سال 92 پیشنهاد پیوستن به آ.سه.آن را ارائه نموده بود.

4 بهمن 1400

خبرنگاران بیش از 1900 دوز واکسن کرونا در میاندوآب تزریق شد

مهاباد- خبرنگاران- مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: تا به امروز هزار و 977 دوز واکسن کرونا به گروه های مورد هدف در این شهرستان تزریق شده است.

22 اردیبهشت 1400

افزایش 10 درصدی مسافران مترو ، مدیریت زمان سفر را جدی بگیرید

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: آمار مسافران مترو نسبت به روزهای اول بهمن ماه امساا، 10 درصد افزایش داشته و باید برای قطع زنجیره انتقال کرونا مدیریت زمان سفر را جدی بگیرید.

3 اردیبهشت 1400

با چه مجوزی جان بچه های مردم را به خاطر انتخابی کاراته به خطر بیندازیم؟

خبرنگاران/خوزستان رییس هیات کاراته خوزستان در واکنش به انتقادهای اخیر پیرامون برگزار نشدن رقابت های انتخابی استان، گفت: هیات کاراته با چه مجوزی جان بچه های مردم در شرایط قرمز کرونایی را به خاطر مسابقه به خطر بیندازد؟

26 فروردین 1400

آلودگی کاخ سفید به ویروس بدخیم ترامپیسم ، بایدن همان ترامپ است

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل اعلام نمود: تداوم سیاست تحریم آمریکا، دوستی با تروریسم و توهین بایدن به رییس جمهور روسیه، نشان می دهد که ویروس بدخیم ترامپیسم به شدت کاخ سفید را آلوده نموده است.

18 فروردین 1400

تعرفه اینترنت شاد در سال 1400 رایگان شد

دهمین جلسه آنالیز لایحه بودجه 1400 روز یکشنبه در بخش درآمدی و رسیدگی به اصلاحات اعمال شده موارد ارجاعی از صحن مجلس به کمیسیون تلفیق در حال برگزاری است و نمایندگان با برطرف ابهامی درباره رایگان بودن اینترنت پیغام رسان های داخلی مانند شاد و دانشگاه ها موافقت...

3 فروردین 1400

نرخ ارسال پیامک در سال آینده تعیین شد

به گزارش خبرنگاران، نمایندگان در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400، بند (ی) تبصره 6 ماده واحده این لایحه را تصویب کردند.

2 فروردین 1400

استقبال اولیانوف ازنتایج سفر گروسی به تهران

نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی از نتایج سفر مدیرکل آژانس بین ا لمللی انرژی اتمی به تهران استقبال کرد.

29 اسفند 1399

ماجرا های اصل سی ام و یک چرخش در حکمرانی، چه شد که به خرید خدمات آموزشی رسیدیم؟

در دهه 60 و چند سال پس از پیروزی انقلاب وقتی جنگ کمر دولت را خم نموده بود، دولت به دلیل هزینه زیاد و درآمد های اندک، نمی توانست نظام آموزشی را به خوبی حمایت کند اما ....

28 اسفند 1399

تحقق 102 درصدی درآمدهای مالیاتی 10 ماهه

یک مقام مسئول مالیاتی گفت در 10 ماه سال جاری وصولی های مالیاتی تحقق یافت.

8 اسفند 1399

مخالفت کمیسیون بهداشت با کلیات لایحه اصلاح قانون تجارت الکترونیکی

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از مخالفت این کمیسیون با کلیات لایحه اصلاح قانون تجارت الکترونیکی و تسهیل ارائه خدمات داروئی به روش الکترونیکی اطلاع داد.

15 بهمن 1399

بورس کالا شیوه ای جذاب برای فروش املاک وزارتخانه است

نقدینه ، مسوول هیات اجرایی فروش املاک مازاد وزارت دفاع در زمینه عرضه املاک در بورس کالا گفت: این اقدام در ارتباط با اجرای یکی از مصوبه های دولت و بستر سازی برای نهادهای دولتی انجام می گردد؛ طبق این مصوبه دستگاه های دولتی باید املاک و اراضی مازاد را در...

10 دی 1399

خبرنگاران فرماندار: بیشتر هیات مذهبی ری دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند

شهرری - خبرنگاران - فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به بازرسی های مستمر از هیات مذهبی شهرستان، گفت: خوشبختانه بیشتر هیات مذهبی ری دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند.

20 مهر 1399

شورای نگهبان لایحه افزایش سرمایه شرکت های بورسی را تأیید کرد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه دو فوریتی افزایش سرمایه شرکت های بورسی از سوی این شورا تأیید شد.

19 مهر 1399
تعداد: (31)