گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو بدون شارژر عرضه می شوند

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، گوگل به تازگی جزئیاتی راجع به محصولات مورد انتظار خود یعنی پیکسل 6 و 6 پرو فاش نموده است و این طور به نظر می آید که این دو دستگاه بدون شارژر درون جعبه، روانه بازار می شوند.

گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو بدون شارژر عرضه می شوند

گوگل هنوز گوشی های تازه پرچم دار و بالارده خود یعنی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را به طور کامل معرفی نکرده است اما ظاهرا این طور برنامه ریزی شده است که این گوشی ها در پاییز سال جاری به طور رسمی و کامل معرفی شوند. شرکت آمریکایی روز گذشته رسما از گوشی میان رده پیکسل 5a رونمایی کرد و این را فرصتی دانست تا بتواند جزئیاتی را راجع به مدل پیکسل 6 فاش کند.

اینطور که به نظر می رسد، هیچ یک از دو گوشی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو همراه با شارژر عرضه نمی شوند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که گوگل سیاستی همچون اپل و سامسونگ را در پیش گرفته است. همان طور که به خاطر دارید اپل نخستین بار با سری آیفون 12 و سامسونگ با سری گلکسی S21 شارژر و هندزفری را از درون جعبه محصولات خود حذف کردند و حالا نوبت به گوگل رسید که چنین کاری را انجام دهد.

بنابراین گوشی پیکسل 5a آخرین محصول گوگل به شمار میرود که شامل آداپتور درون جعبه است. به گزارش وب سایت The Verge، به احتمال بسیار زیاد، کاربران در حال حاضر شارژر USB-C در اختیار دارند؛ در نتیجه دیگر نیازی به قرار دادن آداپتور درون جعبه نیست. همچون اپل و سامسونگ، گوگل هم اشاره ای به این موضوع نداشت که سیاستی که در پیش گرفت در اصل به علت عایدی زایی و سود بیش تر بوده است؛ علاوه بر آن، این حرکت به آن ها یاری می نماید تا در هزینه خود تا حد زیادی صرفه جویی نمایند.

از آن جایی که شرکت های چینی عمدتا بخاطر سرعت بالای شارژر پیروز شدند تا توجه کاربران را به سمت محصولات خود جلب نمایند بسیار جالب خواهد بود که ببینیم آیا آن ها هم این سیاست نه چندان جالب را در پیش می گیرند یا خیر. نکته مهم اینجاست که برای بهره مندی از این قابلیت حتما باید آداپتور و کابل شارژ داخل جعبه وجود داشته باشد.

اما برخلاف سیاست شرکت های چینی، نماینده های گوگل معمولا جزء برترین گوشی ها از لحاظ سرعت شارژر نبوده اند و همین امر تا حدودی در خصوص سامسونگ و اپل هم صدق می نماید. در نتیجه این گونه به نظر می رسد که این سه شرکت رویه مشابهی را در پیش گرفته اند؛ به این معنا که از لحاظ شارژ در جمع برترین شرکت ها نیستند ولی در عین حال آداپتور را از جعبه حذف کردند.

البته اینطور به نظر می رسد که طی چند سال آینده بسیاری از شرکت ها به فراوری شارژرهای مغناطیسی روی بیاورند و در نتیجه تمام آن ها شارژر و حتی کابل را هم از درون جعبه گوشی های خود حذف نمایند. حال باید دید آیا چنین چیزی رخ خواهد داد یا شاهد اتفاق دیگری خواهیم بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو بدون شارژر عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو بدون شارژر عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید