گوگل احتمالا فقط پیکسل 5 ایکس ال را عرضه خواهد نمود

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، بعد از اینکه گوشی های پیکسل 4 از لحاظ ویژگی های مختلف و البته فروش عملکرد ناامیدکننده ای داشتند، بعضی می گفتند که گوگل به احتمال زیاد برای نسل بعدی این گوشی ها از ویژگی های جذاب تری استفاده خواهد نمود. اما با توجه به اینکه قرار است پیکسل 5 با تراشه اسنپ دراگون 765G روانه بازار گردد، در خصوص این گوشی ها هم نباید انتظار زیادی داشته باشیم. حالا طبق یک خبر جدید به نظر می رسد گوگل فقط میخواهد مدل ایکس ال پیکسل 5 را عرضه کند و خبری از معرفی مدل استاندارد این خانواده نخواهد بود.

گوگل احتمالا فقط پیکسل 5 ایکس ال را عرضه خواهد نمود

از طرف دیگر، چنین کاری شاید به این معنا باشد که گوگل با تمرکز بیشتر بر روی مدل ایکس ال پیکسل 5 می خواهد ویژگی های بهتری برای این گوشی به ارمغان بیاورد. به غیر از تراشه اسنپ دراگون 765G، گفته می گردد این گوشی همراه با نمایشگر اولد 6.67 اینچی ساخت BOE یا سامسونگ با رفرش ریت 120 هرتز، حداقل 8 گیگابایت حافظه رم و مجهز به حسگر اثر انگشت روانه بازار می گردد. همچنین قیمت آن احتمالا 100 دلار ارزان تر از نسل قبلی خواهد بود که این یعنی با قیمت پایه 699 دلاری به دست کاربران می رسد.

کاملا تعیین است که گوگل میخواهد از بازار گوشی های پرچم دار گران قیمت فاصله بگیرد ولی آیا چنین کاری منجر به افزایش فروش این گوشی ها می گردد؟ طبق جدیدترین آمارهای منتشر شده، کاربران آمریکایی به طور میانگین 500 دلار برای خرید گوشی هزینه می نمایند و به همین خاطر شاید گوگل می خواهد تا حد ممکن گوشی های خود را به این قیمت نزدیک کند.

  • گوگل پیکسل 4a چه معنایی برای پیکسل 5 دارد؟

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل احتمالا فقط پیکسل 5 ایکس ال را عرضه خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل احتمالا فقط پیکسل 5 ایکس ال را عرضه خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید