چگونه پیغام های صوتی واتساپ را پیش از ارسال چک کنیم

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، مدتی است که واتس اپ در حال افزایش قابلیت ها بوده است. از جمله ویژگی هایی که اخیراً در این شبکه اجتماعی معرفی شده است، امکان انتقال پیغام ها از آیفون به پیکسل، گزینه ارسال پیغام های ناپدید شده و پشتیبانی از پرداخت های موبایلی مبتنی بر رمزنگاری است.

چگونه پیغام های صوتی واتساپ را پیش از ارسال چک کنیم

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، اکانت رسمی توییتر واتس اپ اخیراً در خصوص اضافه شدن ویژگی نوی که میلیون ها کاربر مدت هاست خواهان آن هستند، توییت نموده است. بله، واتساپ به تازگی به شما امکان می دهد پیغام های صوتی را پیش از ارسال آن ها یک بار گوش کنید. در ادامه نحوه استفاده از این قابلیت برای شما شرح داده شده است.

نحوه پیش نمایش پیغام های صوتی واتساپ پیش از ارسال

پیش از آغاز، لطفاً مطمئن شوید که از آخرین نسخه مسنجر واتساپ استفاده می کنید. برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فروشگاه Google Play را باز کنید، WhatsApp را جستجو کنید و آنالیز کنید که آیا گزینه Update را می بینید یا خیر. اگر نه که مسئله ای نیست، ولی اگر گزینه آپدیت وجود دارد واتساپ را آپدیت کنید. اکنون که تمام پیش احتیاج ها برآورده شده است، بیایید آنالیز کنیم که چگونه این کار را انجام دهیم.

مرحله 1: یک مخاطب WhatsApp یا یک چت گروهی را باز کنید و در پی نماد میکروفون بگردید.

مرحله 2: روی نماد میکروفون ضربه بزنید، آن را نگه دارید و سپس به سمت نماد قفل بالا بکشید تا حالت ضبط hands-free آغاز گردد.

مرحله 3: آغاز به صحبت کنید و سپس دکمه قرمز را فشار دهید تا ضبط متوقف گردد.

مرحله 4: می توانید روی نماد پخش ضربه بزنید تا پیغام ضبط شده خود را آنالیز کنید و در صورت رضایت، دکمه ارسال را فشار دهید.

مرحله 5: اگر رضایت ندارید و می خواهید دوباره ضبط کنید، روی سطل زباله ضربه بزنید تا پیغام ضبط شده حذف گردد. برای آغاز یک ضبط نو، همین فرآیند را تکرار کنید.

قبلاً ارسال پیغام صوتی در واتس اپ چگونه کار می کرد؟

اکنون، برای آن دسته از شما که با نحوه عملکرد پیغام های صوتی واتساپ تا به حال خیلی آشنا نیستید، در اینجا شرح کوتاهی ارائه شده است.

در نسخه های قبلی واتس اپ، برای آغاز یک پیغام صوتی، مجبور بودید دکمه میکروفون در کنار کادر متن را به مدت طولانی فشار دهید. لحظه ای که انگشت خود را از روی نماد میکروفون بردارید، پیغام به طور اتوماتیک ارسال می شد.

در حالی که این یک راه سریع برای ارسال پیغام های صوتی بود، اما استفاده از آن برای همه راحت نبود، زیرا هیچ گزینه ای برای آنالیز اندازه صدای خوب یا بد آن ها یا حتی اجازه آنالیز اشتباهات پیش از اتمام پیغام صوتی را ارائه نمی داد.

برای رفع این مشکل، واتس اپ در نهایت به کاربران این امکان را داد که اگر از گفته های خود راضی نبودند، دکمه ضبط را با انگشت خود بکشند و آن را لغو نمایند. توجه داشته باشید این در حالتی است که پیغام هنوز در حال ضبط است. با این حال، این قابلیت هنوز به خوبی شنیدن یک پیغام پیش از ارسال نبود.

این دقیقا همان مسئله ای است که واتساپ با آپدیت اخیر آن را رفع نموده است. این ویژگی نو اکنون برای هر دو نسخه اندروید و iOS واتساپ در دسترس است و در حال حاضر پس از به روزرسانی برای کاربران سراسر دنیا فعال می گردد.

منبع: digitaltrends

منبع: فرارو

به "چگونه پیغام های صوتی واتساپ را پیش از ارسال چک کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه پیغام های صوتی واتساپ را پیش از ارسال چک کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید