نمایش پرفروش همیلتون سینمایی می گردد

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، کمپانی دیزنی اعلام نمود نمایش پیروز همیلتون را در قالب فیلم سینمایی درمی آورد.

نمایش پرفروش همیلتون سینمایی می گردد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ نهاد جامعه به نقل از ورایتی، نمایش همیلتون که با اقبال وسیعی روبه رو شده بود، در نسخه ای سینمایی روی پرده ها می رود. گفته شده این فیلم به روش لایو کپچر خلق می گردد. در این روش بهترین عناصر تئاتر زنده با عناصر سینمایی ترکیب شده و حاصل کار اجرایی سینمایی می گردد.

برای ساخت این نسخه سینمایی از 3 اجرای زنده و تصاویری از اجرا هایی بدون حضور تماشاگر بهره گرفته می گردد تا از زوایای چندگانه فیلم شکل بگیرد.

لین مانوئل میراندا که خالق این اثر بود، کارگردانی فیلم را انجام می دهد. وی هفته پیش در جشنواره ساندنس در مصاحبه ای گفته بود این نمایش را باید در سینما ها دید، اما از این پروژه صحبتی ننموده بود.

فیلم های نسخه سینمایی تابستان 2016 در سالن تئاتر ریچارد راجرز ضبط شد، اما توافق شد تا سال 2020 روی پرده نرود. این فیلم در مدت 2 ساعت و 40 دقیقه ساخته می گردد.

فیلم جدید با همان بازیگران تئاتر جان می گیرد که شامل میراندا در نقش الکساندر همیلتون، دیوید دیگز در نقش مارکی دو لافایت / توماس جفرسون، رنه الیزه گلدزبری در نقش انجلیکا شویلر و لزلی ادوم در نقش آرون بر است.

کریستوفر جکسون نیز در نقش جورج واشنگتن و جاناتاک گراف در نقش شاه جورج دیده می شوند.

باب ایگر مدیرعامل دیزنی گفته است: لین مانوئل میراندا خالق تئاتر همیلتون بود که به یک پدیده فرهنگی واقعی تبدیل شد. همه آن هایی که نمایش را با بازیگران اصلی دیدند هرگز آن تجربه را فراموش نمی نمایند و ما بسیار خوشحالیم که فرصت به اشتراک گذاشتن تجربه دیدن تئاتر برادوی را با میلیون ها نفر در سراسر جهان داریم.

میراندا نیز دیروز در یک توئیت فراوری این پروژه سینمایی را تأیید کرد.

گفته شده دیزنی برای کسب حق پخش جهانی این فیلم 75 میلیون دلار پرداخت نموده است.

نمیاش همیلتون نخستین بار سال 2015 در برادوی روی صحنه رفت و جوایز متعددی کسب کرد که 11 جایزه تونی و جایزه پولیتزر برای نمایش از جمله آن ها بود.

با اکران نسخه سینمایی مخاطبان بدون هزینه کردن برای خرید بلیت های 500 دلاری می توانند این اثر فرهنگی را تماشا نمایند و بعد نیز دیزنی فیلم را در سرویس استریمینگ دیزنی پلاس بار دیگر در دسترس می گذارد.

کمپانی دیزنی نمایش موزیکال همیلتون را از 15 اکتبر سال 2021 در قالب این فیلم سینمایی به پرده ها می برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نمایش پرفروش همیلتون سینمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش پرفروش همیلتون سینمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید