مرکز خرید نو میامی با وسعتی به بزرگی یک شهر

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، بزرگ ترین مرکز خرید آمریکا به زودی در میامی ساخته و راه اندازی خواهد شد.

مرکز خرید نو میامی با وسعتی به بزرگی یک شهر

قرار است که به زودی، یک مرکز خرید نو و شگفت انگیز با هزینه چهار میلیارد دلار و به مساحت 1830 کیلومتر مربع در میامی، آمریکا، راه اندازی بگردد که از نظر مقدار، دو برابر بزرگ ترین بازار موجود در آمریکا است. این مرکز خرید مجموعه ای از فروشگاه های خرده فروشی و شهربازی است که به تازگی، کمیسیون شهرستان میامی-دید، فلوریدا، مجوز ساخت آن را صادر نموده است. این مرکز خرید، خواهر آمریکن دریم میدولندز (American Dream Meadowlands) است که یک مجتمع خرید و تفریح است که اکنون در نیوجرسی در حال ساخته شدن بوده و تقریبا، 915 کیلومتر مربع وسعت دارد.

آمریکن دریم میامی، که به وسیله گروه تریپل فایو (Triple Five Group) در حال توسعه است، در زمینی به مساحت 175 هکتار در مرکز تلاقی منطقه ها Interstate 75 و Turnpike فلوریدا و در شمال غربی فرودگاه بین المللی میامی ساخته خواهد شد و شامل 2000 اتاق هتل خواهد بود. امکانات تفریحی آن عبارت هستند از زمین اسکی داخل سالن، چرخ و فلک، پیست یخی، سینما، پارک تفریحی، زیردریایی برای رفتن به اعماق آکواریومی با صخره های مرجانی، زمین گلف مینیاتوری، مرکز ورزشی برای مسابقات ورزشی، یک دریاچه ماهیگیری و سالن نمایش. سازندگان آن امیدوارند که ترکیب فروشگاه، رستوران، تفریح و جاذبه های دیدنی به عنوان امتیازی برای این مرکز خرید عمل کند. آن ها، ایجاد 25٬000 شغل و جذب بیشتر از 30٬000٬000 (30 میلیون) بازدیدنماینده سالانه را هدف قرار داده اند.

ساکس فیفت اونیو (Saks Fifth Avenue)، شرکت خرده فروشی آمریکایی و مالک شبکه ای متشکل از 156 مرکز خرید انواع لباس، کفش، کالاهای لوکس، لوازم آرایشی و جواهرات در آمریکا و اروپا، و لرد اند تیلور (Lord & Taylor)، یک شرکت دیگر خرده فروشی در آمریکا، از مهم ترین مستاجران آمریکن دریم میدولندز هستند.

بعلاوه، این مرکز شامل یک بخش کالکشن (The Collections) مختص کالاهای لوکس و مد و یک تراس غذاخوری (The Dining Terrace) است که مجموعه ای از 15 رستوران در یک مکان است. این مرکز خرید که قرار است در سال 2009 بازگشایی گردد، دارای یک پارک آبی کاملا محصور با یک استخر سرپوشیده بسیار بزرگ، یک پیست یخی داخلی، یک پیست اسکی سرپوشیده با 16 طبقه، یک پارک اسنوبورد، و پارک موضوعی نیکلدئون یونیورس (Nickelodeon Universe) است.

جاذبه های دیگر میدولندز شامل سالن های برگزاری هنرهای نمایشی، یک چرخ و فلک با چشم انداز ای از شهر نیویورک، سینما، آکواریوم، یک زمین بازی لگو و دو زمین گلف مینیاتوری با 18 حفره است. میدولندز، برای این که تجربه خرید، غذاخوری و تفریح مشتریان را تکمیل کند، زمینی به مساحت 6 کیلومتر مربع را به مراکز سلامتی و زیبایی و اسپا اختصاص داده است تا مشتریان خسته و فرسوده، کمی استراحت و تنو انرژی نمایند.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "مرکز خرید نو میامی با وسعتی به بزرگی یک شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید نو میامی با وسعتی به بزرگی یک شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید