فصل برای زلاتان به اتمام رسید

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، زلاتان، ستاره 39 ساله و سوئدی دیگر در ادامه این فصل در ترکیب میلان بازی نخواهد کرد.

فصل برای زلاتان به اتمام رسید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نهاد جامعه، فصل برای زلاتان، ستاره باتجربه روسونری به اتمام رسیده و او در این فصل دیگر برای میلان بازی نخواهد کرد، اما به نظر می رسد ستاره سوئدی تا زمان شروع رقابت های یورو 2020 بهبود یافته و قادر به همراهی تیم ملی کشورش باشد. زلاتان دوباره در ملاقات ابتدای هفته میلان برابر یوونتوس دچار مصدومیت زانو شد و او دو بازی بعدی روسونری برابر تورینو و کالیاری را از دست خواهد داد.

البته رجحان پرگل برابر یوونتوس در ابتدای هفته باعث بهبود شرایط میلان در جدول شد و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این تیم سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد را کسب بکند. زلاتان قرارداد خود با میلان را تمدید نموده و سال آینده بعد از مدت ها در لیگ قهرمانان نیز حضور خواهد یافت.

ممکن است زلاتان چهار هفته قادر به حضور در میادین نباشد و با توجه به اینکه یورو 2020 دقیقا از یک ماه دیگر شروع می گردد، این خبر خوبی برای تیم ملی سوئد نیست. ممکن است زلاتان در روز 14 ژوئن و در اولین بازی سوئد برابر اسپانیا آماده نباشد، اما او امکان بازی کردن مقابل لهستان و اسلواکی را داشته و تا آن مقطع در شرایط مناسبی خواهد بود. زلاتان که در سال 2016 از عرصه ملی خداحافظی نموده بود، در یک سال اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب میلان از خود نشان داد تا کادر فنی سوئد را مجاب به دعوت دوباره از خود بکند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فصل برای زلاتان به اتمام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل برای زلاتان به اتمام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید