خبرنگاران سیل بیش از 370 میلیارد ریال به راه های خلخال خسارت زد

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، اردبیل - خبرنگاران - سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: بر اثر بارش سنگین برف اواخر زمستان سال گذشته و بارندگی های شدید باران و جاری شدن سیل در بهار سال جاری بیش از 370 میلیارد ریال به راه های ارتباطی این شهرستان خسارت وارد شد.

خبرنگاران سیل بیش از 370 میلیارد ریال به راه های خلخال خسارت زد

معروف خسروی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نهاد جامعه اضافه کرد: خسارت ها به تاسیسات زیربنایی راه های ارتباطی بین شهری و روستایی ، ابنیه فنی و پل ها وارد شده است.

وی اظهارداشت: در اثر بارش باران شدید ، طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در منطقه، علاوه بر آبگرفتگی جاده های ارتباطی و وارد شدن خسارات به آسفالت و یا شانه جاده تا به امروز چند دهنه پل ارتباطی راه روستایی و بین شهری خلخال دچار تخریب جزیی و کلی و یا وارد شدن آسیب جدی به پایه های پل ها شده و همچنین به علت ورود سیلاب به راه های ارتباطی

بین شهری سطح آسفالت راه ها دچار آسیب شده است.

وی گفت: بارندگی های شدید موجب سست شدن زمین و سقوط سنگ های عظیم و صخره ها به راه های ارتباطی این شهرستان از جمله راه خلخال - گیوی شده و در بعضی از مواقع موجب انسداد راه نیز شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال از پاکسازی چندین باره جاده ارتباطی خلخال - گیوی مرکز شهرستان کوثر از سنگ های سقوط نموده از کوه های اطراف این جاده خبر در بهار سال جاری اطلاع داد.

او اضافه کرد: در این عملیات که در بعضی مواقع به علت شدت ریزش کوه چند روز طول کشیده ، راهداران با ماشین آلات سنگین وارد عمل شده و با جابجایی هزاران مترمکعب ریزش برداری این جهت را پاکسازی نموده و پیروز به برقراری تردد در این جهت صخره ای شده اند.

وی با اشاره به اینکه سقوط سنگ از کوه های اطراف جاده ها و ریزش کوه در راه های ارتباطی این شهرستان رخ داده ، گفت: در جریان ریزش کوه و سقوط سنگ ها به جاده ها حادثه برخورد سنگ و اجسام سخت با خودروهای عبوری گزارش نشده و دلیل این امر نیز خلوت بودن جاده و تردد محدود خودروها ناشی از رعایت موارد مربوط به پیشگیری و قطع زنجیره کرونا در این شهرستان است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سیل بیش از 370 میلیارد ریال به راه های خلخال خسارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیل بیش از 370 میلیارد ریال به راه های خلخال خسارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید