جزئیات بیشتری از مشخصات گلکسی A14 سامسونگ فاش شد

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، سامسونگ آماده است تا گوشی هوشمند میان رده تازهی از سری A را به زیست بوم محصولات پرشمار خود اضافه کند. طبق آخرین گزارش های منتشر شده، گلکسی A14 4G با شماره مدل SM-A145R/DSN در وب سایت های صدور گواهینامه های FCC و TUV رویت شده که از این طریق بسیاری از مشخصات فنی این گوشی مالی تازه سامسونگ لو رفته است. در ادامه به آنالیز مشخصات فاش شده این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

جزئیات بیشتری از مشخصات گلکسی A14 سامسونگ فاش شد

گلکسی A14 4G قرار است به زودی به عنوان جانشین گوشی پرفروش گلکسی A13 روانه بازار گوشی های هوشمند گردد. بعضی خبرها حاکی از آن است که سامسونگ در حال توسعه نسخه 5G این گوشی هوشمند مالی نیز است. اطلاعات منتشر شده از وب سایت FCC نشان می دهد که این گوشی هوشمند علاوه بر پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه (4G) از بلوتوث نسخه 5.1 و و وای فای دو بانده پشتیبانی می نماید. آداپتور شارژ این گوشی نیز با شماره مدل EP-T1510 ارائه می گردد و سازنده آن شرکت HAEM Co.LTD است.

براساس آنچه در وب سایت صدور گواهینامه TUV درج شده، گلکسی A14 4G سامسونگ دارای ابعاد 167.7×78.8×11.8 میلی متری خواهد بود. بعلاوه این شرکت به عنوان منبع تغذیه این گوشی از یک باتری با ظرفیت 4900 میلی آمپر ساعتی (که با ظرفیت اسمی 5000 میلی آمپر ساعت ذکر شده است) استفاده خواهد نمود که با شارژر 15 واتی انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد. این همه اطلاعاتی بود که در وب سایت های مذکور در خصوص مشخصات گلکسی A14 ذکر شده است.

اما به غیر از این، شایعات و برآورد های متعددی در خصوص این گوشی هوشمند در رسانه های خبری مطرح شده که بر اساس آن ها، گلکسی A14 به نمایشگر 6.8 اینچی LCD مجهز خواهد شد که از رزولوشن 720 در 1560، رفرش ریت 60 هرتزی و تراکم پیکسلی 264 ppi پشتیبانی می نماید. به احتمال بسیار زیاد پردازنده Helio G80 مدیاتک به عنوان مغز متفکر این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت که 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی خواهند کرد. در کنار این تراشه هشت هسته ای، پردازنده گرافیکی Mali G52 نیز قرار گرفته که کار پردازش تصاویر این گوشی هوشمند بر عهده آن است.

غول کره ای دنیای فناوری برای این گوشی از یک سیستم دوربین سه گانه در قاب پشتی استفاده خواهد نمود که سه سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی، 2 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو درون ماژول دوربین گلکسی A14 تعبیه خواهند شد. نسخه 5G این گوشی که به تازگی در وب سایت رسمی سامسونگ در هند رویت شده، شماره مدل SM-A146B/DS دارد. انتظار می رود که این نسخه با دو تراشه Dimensity 700 مدیاتک و اگزینوس 1330 سامسونگ به همراه 6 گیگابایت حافظه رم روانه بازار گردد. سیستم عامل اندروید 13 نیز روی هر دو نسخه نصب خواهد شد و جدیدترین رابط کاربری One UI سامسونگ را اجرا خواهد نمود.

منبع: Sammobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزئیات بیشتری از مشخصات گلکسی A14 سامسونگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بیشتری از مشخصات گلکسی A14 سامسونگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید