تعبیر خواب پاییز (خزان) - معنی برگ های پاییزی در خواب چیست؟

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه، با تعبیر خواب فصل پاییز، تعبیر خواب برگ های پاییزی، تعبیر خواب باران پاییزی، تعبیر خواب میوه پاییزی و تعبیر خواب گل های پاییزی همراه ما باشید

تعبیر خواب پاییز (خزان) - معنی برگ های پاییزی در خواب چیست؟

سرویس سرگرمی - آنچه در ظاهر رویا می بینیم تنها پوششی برای معنای باطنی نهفته در آن است. تفسیر خواب می تواند فرد را از ضمیر ناخودمطلعش مطلع نموده و از تشویش درونش بکاهد. کاربران گرامی برای مطلعی از فضای کلی رویا و خواب های خود می توانند به صفحه اصلی تعبیر خواب وبلاگ نهاد جامعه رجوع نمایند.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

پاییز را می توان بر اساس تونی کریسپ نویسنده کتاب فرهنگ تفسیر رویا نمادی از موضوعات زیر در نظر گرفت:

پاییز: خزان عمر شخص، احساسات دلپذیر، زوال تدریجی اما اغلب خوشایند، کمال، میان سالی، گذر از دوران اوج، دورانی از تغییرات که با محو ترتیب قدیم چیزها همراه است اما چیزهای جدید هنوز خودشان را نشان نداده اند.

تصویر پاییز در رویای شخص به این اشاره دارد که اکنون زمان مناسبی برای فعالیت خلاق نیست، اکنون هنگام باید بودن است و نه انجام کار. بنابراین برگ ریزان پاییزی به رویابین یادآوری می نمایند که بسیاری از نگرش های کهنه و رفتارها و روش های زندگی که دیگر به آن ها نیازی نیست خود به خود از میان می فرایند و باید آن ها را رها کرد.

برگ های زرد پاییزی: خاطرات قدیم، مهارت ها، نگرش ها و رفتارها و سایر چیزهایی که در زندگی به دست آورده اید اما به دلیل تغییراتی که اتفاق افتاده کارکرد مفیدی ندارند. بنابراین مثل برگ های پاییزی می توانند از شاخه جدا شوند و بیفتند.

تعبیر خواب پاییز

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن پاییز با علائم و نشانه هائی که دارد در خواب های ما خوب نیست. اگر در خواب ببینید که هوا گرفته و ابری است و احساس سرما بکنید و مشاهده کنید که درختان زرد و پژمرده شده اند و به این ترتیب در می یابید که پاییز فرارسیده است یک دوره کوتاه گرفتگی و ملال برای شما پیش می آید که البته طولانی نیست و زود می گذرد.

آنلی بیتون می گوید: اگر زنی خواب فصل پاییز ببیند، نشانه آن است که از دعوا و اختلافات دیگران برای کسب دارایی سود خواهد برد.

اگر زنی خواب ببیند در فصل پاییز می خواهد ازدواج کند، نشانه آن است که شوهری دلخواه خواهد یافت و زندگی مطلوبی خواهد داشت.

تعبیر خواب میوه های پاییزی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: در تقسیم بندی خاصی که معبران دارند میوه های پاییزی یا زرد رنگ را خوب نمی دانند مگر در مواردی استثنایی

تعبیر خواب دیدن خرمن در پاییز

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در فصل پاییز در صحرا باشید و خرمن گندم را ببینید بهتر است چرا که خواب شما می گوید نعمت و برکت می یابید اما آزرده و ملول هم می شوید.

تعبیر خواب باران پاییزی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در پاییز نم نم باران ببارد خوب است زیرا خواب می گوید تسکین می یابید، دل جوئی می شوید، مورد محبت و نعمت قرار می گیرید اما رگبار خوب نیست مخصوصاً در پاییز. رگباری که درخواب مجبور باشید سرپناه بجویید در فصل پاییز گوینده مصیبت و بلا است.

تعبیر خواب گل های پاییزی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: کوکب و زنبق گل های غم و ناکامی هستند چون از دسته گل های پاییزی بشمار می آیند.

تعبیر خواب برگ پاییزی

درکتاب سرزمین رویاها آمده است:

  • خواب ریزش برگ ها: یک بیماری خطرناک
  • برگهای زرد شده: شادی
  • برگ ریزان پاییز: یک ناکامی در عشق
منبع: setare.com

به "تعبیر خواب پاییز (خزان) - معنی برگ های پاییزی در خواب چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب پاییز (خزان) - معنی برگ های پاییزی در خواب چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید