احداث یک پارک با تم کتابی در شهر نشویل امریکا

به گزارش وبلاگ نهاد جامعه به نقل از فاکس نیوز- قرار است یک پارک موضوعی تعاملی نو با تم کتاب در استان تنسی و در شهر نشویل امریکا افتتاح گردد. هدف از احداث این پارک ها تشویق بچه ها به مطالعه به وسیله آوردن المان های داستان های محبوب دوران کودکی شان در پارک ها و مراکز تفریحی همراه با جاذبه های الهام گرفته از ادبیات است.

احداث یک پارک با تم کتابی در شهر نشویل امریکا

شایان ذکر است که این پارک موضوعی محصول و ساخت استودیو استوری لند است که با استودیو های بین المللی نظیر دیسنی لند، مارول لگولاند و ... همکاری می نماید و به والدین یاری می نماید با رفتن به این قبیل پارک ها عشق به مطالعه را در بچه هاشان به وجود آورند.

لازم به ذکر است که طراحی این پارک ها به منظور ترغیب پارک روهای کودک و عظیم سال به مطالعه همراه با حس ماجراجویی فانتزی و لذت بخش و درگیر شدن بازدیدنمایندگان با داستان های متنوع بر اساس ایجاد تمایل برای خواندن آن چیزی است که ورای مواد آموزشی و درسی در مدرسه ها فرا گرفته می گردد.

این پارک ها مکان های باشکوهی هستند که زندگی تمام افراد جامعه را به وسیله اشکال مختلف داستان گویی غنی و پربار می نماید و بچه ها می توانند عناصر داستان هایی را که برایشان روایت شده، بببیند، بشنوند و لمس نمایند؛ مثل اینکه خودشان داخل کتاب ها هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "احداث یک پارک با تم کتابی در شهر نشویل امریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث یک پارک با تم کتابی در شهر نشویل امریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید